فروش الکترود برای فعالیت های جوشکاری صنعتی است. الکترود از جنس فولاد و یا مفتول است که دارای پوشش های مختلف چون آهک، تیتانیایا روتاری، سیلیسی تیتانیا، پوشش های قلیایی، پوشش های رتیلی و غیره می باشند. پوشش های الکترود جوشکاری متناسب با قطب های DC و AC طراحی می شوند که قدرت لازم را در برابر خوردگی و دما داشته باشند.  برای اطلاع از فروش انواع الکترود به سایت مراجعه نمایید.

فروش الکترود با ضخامت های مختلف

فروش الکترود با ضخامت های مختلف صورت می گیرد که ضخامت پوشش الکترودها با یکدیگر متفاوت می باشد و برای مصارف صنعتی گوناگون مورد استفاده قرار گرفته می شود. الکترود با پوشش نازک، ضخیم، متوسط و خیلی ضخیم در بازار عرضه می شود که پارامترهای انتخاب مناسب ترین الکترود جوشکاری می باشد. کاربرد الکترودها بر اساس محیط کاربردی دستگاه جوشکاری می باشد. به عنوان مثال برای اتصال قطعات فلزی آلومینیوم از الکترود آلومینیوم استفاده می شود که دارای استحکام لازم می باشد. فاکتور خرید و فروش الکترود بر اساس نوع پوشش الکترود جوشکاری می باشد. پیش از خرید الکترود جوشکاری بهتر است دانش کافی نسبت به انواع الکترود جوشکاری داشته باشید تا متناسب با قطعاتی که به یکدیگر متصل می شود، مناسب ترین الکترود را با قیمت مناسب خریداری نمائید. برای خرید الکترود آلومینیوم به سایت مراجعه نمایید.

قیمت فروش الکترود جوشکاری

قیمت فروش الکترود جوشکاری بر اساس میزان ضخامت پوشش الکترود است که توان لازم را در برابر حرارت و خوردگی داشته باشد. به عنوان مثال قیمت فروش الکترود استیل با قیمت فروش الکترود پایه نیکل و یا الکترود آلومینیوم یکسان نمی باشد. خرید الکترود با کیفیت حائز اهمیت می باشد و ملاک خرید و فروش الکترود در نظر گرفته می شود. برای برقرار اتصال میان قطعات فلزی باید از مناسب ترین الکترود استفاده شود که تحمل لازم را در برابر فشارهای وارده داشته باشد.

برای دریافت لیست قیمت فروش الکترود می توانید با مرکز فروش فروشگاه نوین جوش تماس بگیرید.

آدرسخيابان امام خميني، نرسيده به ميدان حسن آباد، روبروي بيمارستان سينا، پاساژ تبريز، طبقه اول،پلاك ١٨

تلفن 66769513-021       تلفن همراه 09124228718  شماره فکس 66769537-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 756
نمایش همه
علاقه مندی ها ()