آشنایی با مینی ویدئو پروژکتور مدل T4

مینی ویدئو پروژکتور مدل T4   برای کاربرد های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. این ویدئو پروکتور برای موارد اداری  و خانگی استفاده می شود. وزن مینی ویدئو پروژکتور مدل T4 کم است و به راحتی می توان آن را جا به جا نمود و قابلیت حمل آن یکی از مزیت های مهم این ویدئو پروژکتور محسوب می شود. در زیر این دستگاه پیچ هایی وجود دارد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید آن را به سقف، زمین و دیوار متصل نمایید. برای خرید و فروش مینی ویدئو پروژکتور T4  به سایت مراجعه نمایید.

ویژگی های کاربردی مینی ویدئو پروژکتور مدل T4

گاهی ممکن است در شرایطی قرار بگیرید که به راحتی امکان دسترسی به برق وجود نداشته باشد و استفاده از ویدئو پروژکتور با مشکل رو به رو شود ولی مینی ویدئو پروژکتور مدل T4 امکان شارژ شدن دارند و به مدت 90 دقیقه می توانند شارژ را در خود نگه دارند و این امکان به شما کمک می کند در هر شرایطی و در هر زمان و مکانی به راحتی از این دستگاه استفاده کنید. شدت روشنایی لامپ مینی ویدئو پروژکتور مدل T4  در حدود 1000 لومن است و بهترین گزینه برای استفاده در محیط های تاریک و نیمه تاریک محسوب می شود. این ویدئو پروژکتور ها سایز تصویری در حدود 20 الی 100 اینچ را ارائه می کنند و برای نمایش فایل های صوتی و تصویری و یا پخش به کمک فلش بسیار کارایی دارند.

لامپ ها مورد استفاده در مینی ویدئو پروژکتور مدل T4 از فناوری LED  بهره مند است. مینی ویدئو پروژکتور مدل T4 دارای پورت های usb و HDMI است.همچنین از قابلیت بلند گو بهره مند است و پورت های موجود در آن امکان استفاده از فلش را به راحتی فراهم می آورد. می توان گفت مهم ترین ویژگی این مدل از پروژکتور ها قابلیت حمل راحت آن و امکان شارژ آن است. برای خرید بهترین ویدئو پروژکتور از طریق لینک اقدام نمایید. فروشگاه اینترنتی نی زا کالا با فروش محصولات باکیفیت و ارزان در خدمت شماست.

آدرسجمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه 09123548073

تلفن ثابت66748823 -66747281

ایمیل Niza.projector@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 705
نمایش همه
علاقه مندی ها ()