آموزش آرایشگری بانوان به صورت حرفه ای نیاز به کسب تجربه دارد که می توان با گذراندن دوره های آموزشی به این تجربه دست یافت. با استفاده از دوره های آموزشگاه آرایشگری بانوان می توان دوره های مختلف آموزش اصلاح صورت و ابرو، آموزش پاکسازی پوست صورت، آموزش میکروبلیدینگ، آموزش اپیلاسیون، آموزش میکاپ صورت، آموزش لیفت ابرو، آموزش تاتو، آموزش شینیون و .... را گذراند و مهارت خود را در این زمینه ها بدست آورد.

آموزش آرایشگری بانوان از مبتدی تا پیشرفته

آرایشگری و مراقبت های پوست نیاز به کسب دانش دارد که با استفاده از دوره های آموزشی آموزشگاه آرایشگری می توان به این تجربیات و آگاهی رسید. هر کدام از دوره های آموزشی آرایشگری بانوان می تواند به شما مهارت خاصی را آموزش دهد و بتوانید به صورت تخصصی در همان دوره مشغول به فعالیت شوید. مراقبت و زیبایی از عواملی است که تمام بانوان حتی آقایان به نوعی علاقه مند می باشند و نیاز خود را به این مسائل نشان می دهند. با استفاده از تکنیک های آرایشگری می توان در مدت زمان کوتاهی چهرۀ خود را زیباتر از گذشته نشان دهید و از پوست خود بهتر از گذشته مراقبت کنید.

با استفاده از تکنیک های مراقبت و پاکسازی پوست می توانید زیبایی و سلامت پوست خود را بیش از گذشته حفظ کنید و به راحتی چین و چروک های پوست را از بین ببرید و یا کاهش دهید. مبحث مراقبت پوست بسیار گسترده می باشد که در دوره های آرایشگری بانوان به طور اختصاصی می توانید در این دوره ها شرکت کنید و مهارت خود را در این زمینه افزایش دهید. برای اطلاع از دوره ی آموزش خدمات ناخن  به سایت مراجعه نمایید.

مجتمع آموزشی زیبا به سیما یکی از معروف ترین آموزشگاه های آرایشگری بانوان در تهران می باشد که دارای دو شعبه در شرق تهران و غرب تهران می باشد. این مجموعه با هدف اشتغال زایی جوانان اقدام به راه اندازی دوره های آرایشگری بانوان نموده است.

تلفن همراه تماس با هر دو شعبه :   ۰۹۱۲1881913

شعبه شرق تهران بین مترو سرسبز و هفت حوض (نارمک) – خیابان بهرامی – پلاک ۵۴

تلفن های تماس شعبه  شرق تهران۷۷۸۰۱۲۱۹     ۷۷۸۰۴۳۷۱

شعبه غرب تهران مترو صادقیه – روبروی درب شمالی مترو – ساختمان آریا – طبقه ۴

تلفن های تماس شعبه  غرب تهران  : ۴۴۰۱۷۷۱۵   

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 797
نمایش همه
علاقه مندی ها ()