آموزش میکروپیگمنتیشن به عنوان جدیترین آموزش های آرایشگری می باشد. آموزشگاه های آرایشگری بانوان که همواره در تلاش ارائه جدیدترین متدهای آموزش آرایشگری می باشند، دوره های آموزش میکروپیگمنتیشن را ارائه می دهند و از اساتید مجرب و متخصص بهره می گیرد.

دوره آموزش میکروپیگمنتیشن

 چند سال اخیر به دلیل افزایش دغدغه های شغلی و افزایش فعالیت های بانوان، خانم ها زمان کافی برای آرایش روزانه ندارند، به همین دلیل به دنبال جدیدترین متدهای آرایشگری می باشند که نیاز به آرایش همیشگی نداشته باشند و زمان کمتری برای آرایش صورت صرف نمایند. آرایش میکروپیگمنتیشن نیز به عنوان آرایش دائمی شناخته می شود. سوزن های کاتریچ دستگاه میکروپیگمنتیشن با انتقال رنگ دانه های رنگی زیر لایه های اپیدرم و درم پوست، طرح هایی را بر روی ابرو، لب و چشم ایجاد می کنند که ماندگاری طولانی مدت دارد و نیاز به آرایش روزانه فرد نیست. برای اطلاع از دوره های آموزش خدمات پوست به سایت مراجعه نمایید.

برای گذراندن دوره آموزشی میکروپیگمنتیشن نیاز است که به آموزشگاه های آرایشگری با سابقه و پیشرفته مراجعه نمائید که از اساتید حرفه ای برای تدریس دوره های آموزش میکروپیگمنتیشن استفاده می کند. به فردی که دوره آموزش میکروپیگمنتیشن را می بیند، پیگمنتر گفته می شود که باید مهارت و تجربۀ کافی را برای اجرای آرایش میکروپیگمنتیشن داشته باشد چون به دلیل ماهیت دائمی بودن این نوع آرایش، نباید حین اجرای میکروپیگمنتیشن اشتباهی صورت گیرد.

هزینۀ شهریه دوره آموزش میکروپیگمنتیشن

هزینۀ دوره آموزش میکروپیگمنتیشن بر اساس اتحادیه آرایشگران مشخص می گردد. پس از گذراندن دوره آموزش میکروپیگمنتیشن به هنرجو کارت فنی و حرفی ای بین المللی اعطا می شود که علاوه بر کشور ایران، سایر کشورها نیز قابل قبول می شمارند و پیگمنتر می تواند مهارت خود را در اختیار مشتریان علاقه مند به آرایش دائمی قرار دهد.

آموزشگاه آرایشگری به سیما به عنوان یکی از آموزشگاه های با تجربه در تهران فعالیت می کند که دارای دو شعه در شرق و غرب تهران است که دوره آموزش میکروپیگمنتیشن را با استفاده از مربیان با تجربه به هنرجویان ارائه می دهد.

تلفن همراه تماس با هر دو شعبه :   ۰۹۱۲1881913

شعبه شرق تهرانبین مترو سرسبز و هفت حوض (نارمک) – خیابان بهرامی – پلاک ۵۴

تلفن های تماس شعبه  شرق تهران۷۷۸۰۱۲۱۹     ۷۷۸۰۴۳۷۱

شعبه غرب تهرانمترو صادقیه – روبروی درب شمالی مترو – ساختمان آریا – طبقه ۴

تلفن های تماس شعبه  غرب تهران  : ۴۴۰۱۷۷۱۵   

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 922
نمایش همه
علاقه مندی ها ()