آموزش میکرونیدلینگ به عنوان جدیدترین متدهای درمان پوست می باشد که عمدۀ آسیب دیدگی های سطح پوست را از بین می برد. عملکرد دستگاه میکرونیدلینگ (CIT) به نحوی است که با استفاده از سورن های ریز استریلی که بر روی قلم میکرونیدلینگ قرار گرفته شده است، بر روی سطوح پوست خراش هایی را ایجاد می کند که منجربه خونریزی می شود. این مسئله موجب تحریک سازی پوست می شود که شروع به تولید مادۀ کلاژن می کند تا پوست را ترمیم سازد. بدین وسیله لایه پوست مجدد روند ترمیم پذیری خود را از ابتدا آغاز می کند.

آموزش میکرونیدلینگ پیشرفته

دوره ی آموزش میکرونیدلینگ پیشرفته است و از مربیان آموزش دیده و مجرب استفاده می شود. برای سپری دوره های آموزش میکرونیدلینگ نیاز است که به آموزشگاه آرایشگری بانوان مراجعه نمائید. با استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ می توان مدت زمان کوتاهی پوست ترمیم نمود و به نوعی طراوت و شادابی پوست را ایجاد کند. پوست به صورت طبیعی ترمیم می شود و این مسئله موجب تقویت رشته های کلاژن و الاستین می شود. مادۀ کلاژن در جوانسازی پوست از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد، به همین دلیل دستگاه های میکرونیدلینگ با این هدف طراحی شده اند و با سپری دوره آموزش میکرونیدلینگ می توان مهارت لازم را در خصوص نحوۀ کار کردن با دستگاه میکرونیدلینگ کسب نمائید.

هزینه شهریه آموزش میکرونیدلینگ

هزینه شهریه آموزش میکرونیدلینگ بسیار مقرون به صرفه می باشد و برای آگاهی دقیق از هزینۀ شهریه دوره میکرونیدلینگ می توانید با آموزشگاه آرایشگری به سیما تماس بگیرید. با کسب تجربه در حوزۀ جوانسازی پوست صورت، می توان برای مدت زمان طولانی در این کسب و کار فعالیت نمود. برای اطلاع از دوره های آموزشی خدمات پوست به سایت مراجعه نمایید.

آموزشگاه آرایشگری به سیما با استفاده از مربیان با تجربه و متخصص در حوزۀ تدریس دوره های آرایشگری و جوان سازی پوست از جمله دوره آموزش میکرونیدلینگ، توانسته هنرجویان متعددی را وارد عرصه کسب و کار نماید.

تلفن همراه تماس با هر دو شعبه :   ۰۹۱۲1881913

شعبه شرق تهرانبین مترو سرسبز و هفت حوض (نارمک) – خیابان بهرامی – پلاک ۵۴

تلفن های تماس شعبه  شرق تهران۷۷۸۰۱۲۱۹     ۷۷۸۰۴۳۷۱

شعبه غرب تهرانمترو صادقیه – روبروی درب شمالی مترو – ساختمان آریا – طبقه ۴

تلفن های تماس شعبه  غرب تهران  : ۴۴۰۱۷۷۱۵   

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1139
نمایش همه
علاقه مندی ها ()