ویدئو پروژکتور اندرویدی مدل T7 یکی از پر کاربردترین و بروزترین دیتا پروژکتورها می باشد که دارای قیمت مناسب با قابلیت های متنوع می باشد. نحوۀ عملکرد ویدئو پروژکتور بر اساس لامپ و عدسی لنز است که تصاویر ورودی به دستگاه پروجکشن را که توسط کامپیوتر، پلیرها، انواع دوربین فیلمبرداری دریافت می شوند را پس از پردازش، بر روی پردۀ نمایشگر به صورت بزرگنمایی نشان می دهد. قابل ذکر است که میزان بزرگ نمای تصاویر به نوع لنز بستگی دارد.

خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی مدل T7

خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی مدل T7 را به علاقه مندان فیلم های سه بعدی پیشنهاد می کنم چون قابل توجه ترین ویژگی این مدل دیتا پروژکتور، نمایش تصاویر سه بعدی است. از دیگر قابلیت های پروجکشن اندرویدی مدل T7 می توان به قابل حمل بودن، وزن کم، بالا بودن طول عمر لامپ، نصب راحت به زمین، سقف و دیوار، قابلیت WiFi، ورودی میکروفن، بلندگو، دارای پورت های آدیو، وی جی ای، یو اس بی، اچ دی ام آی، اس ویدئو، باتری داخلی، شدت روشنایی بالا، سبت تصویر عالی، رزولوشن متوسط، لامپ ال یی دی، زوم و ابعاد 208*168*78 میلی متر و غیره اشاره نمود. با این تفاسیر به عنوان یکی از پر کاربردترین مدل های ویدئو پروژکتور محسوب می شود که در مکان های مختلف می توان به کار برد. دستگاه ویدئو پروژکتور در گذشته به نوعی دستگاه لاکچری محسوب می شد و برخی از مراکز به این دستگاه مجهز بودند. ولی با پیشرفت تکنولوژی قیمت خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی کاهش یافت و در حال حاضر شاهد کاربرد گستردۀ پروجکشن در دانشگاه ها، مراکز آموزشی خصوصی و دولتی، مراکز دولتی، کارگاه ها، مراکز تفریحی، سینمای خانگی و غیره می باشیم.

قیمت خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی مدل T7

برای آگاهی از قیمت خرید و فروش ویدئو پروژکتور  می توانید با واحد فروش فروشگاه نیزا کالا تماس بگیرید و پس از بررسی تمام جوانب، مناسب ترین دستگاه ویدئو پروژکتور اندرویدی را با قیمت ارزان و کیفیت تصویر عالی خریداری نمائید.

فروشگاه اینترنتی نی زا کالا با فروش محصولات باکیفیت و ارزان در خدمت شماست.

آدرسجمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه 09123548073

تلفن ثابت66748823 -66747281

ایمیل Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 725
نمایش همه
علاقه مندی ها ()