از آن جا که فیلم استرچ پالت دمیده به طور کلی از اکثر سایر بند های کششی قوی تر است، هم چنین مقاومت بیش تری در برابر پاره شدن دارد. این نوع فیلم استرچ پالت در هنگام تماس با بار های دارای حاشیه های تیز که در برابر سقوط آسیب پذیر هستند، سودمند است. فیلم های دمیده هنگام کشش قدرت الاستینی بالایی را نشان می دهند. این بدان معنی است که بسته ها ایمن تر می مانند. متأسفانه فیلم استرچ پالت دمیده گران تر است و نسبت به سایر فیلم ها شفافیت ضعیف تری دارد. فیلم استرچ پالت پیش کشیده شده نیز یکی دیگر از انواع می باشد که قبل از پیچیدن روی رول ها، در نزدیکی نقطه شکست گسترش می یابد. برای دستیابی به همان نیروی بسته بندی، این فیلم به اندازه سایر فیلم های کششی انرژی نیاز ندارد. برای خرید فیلم استرچ پالت به سایت مراجعه کنید.

فیلم استرچ پالت چه ویژگی هایی دارد:

 مصرف فیلم استرچ پالت قبل از کشش غالباً حدود 50٪ کم تر از سایر فیلم های کششی کم تر است و باعث کاهش شدید هزینه می شود. نوعی دیگر از فیلم استرچ پالت، فیلم کشش Hay baling می باشد این فیلم یک بستر بسته بندی کششی مخصوص چند لایه است که برای بسته بندی رول های بلو از یونجه ساخته شده است. این ماده در درجه اول در صنایع کشاورزی و باغداری استفاده می شود. هم چنین به عنوان بسته بندی کشش سیلو نیز شناخته می شود. بسیاری از انواع این بسته بندی ها فرمولاسیون های LDPE با موانع اکسیژن را برای خشک نگه داشتن موز یونجه شما ارائه می دهند.فیلم های کششی غیر ماشینی یکی دیگر از فیلم استرچ پالت می باشد که فیلم کشش دستی نیز نامیده می شود. برای خرید استرچ پلی اتیلنی به سایت مراجعه کنید.

 فیلم کشش دستی منحصرا ساخته شده است که توسط نیروی انسانی بشر بسته بندی می شود. هم چنین به عنوان فیلم دستی، بسته بندی کششی دستی، بسته بندی دستی یا بسته بندی دستی پالت نیز شناخته می شود. معمولاً توسط شرکت هایی که حجم کمی از محصولات را می پوشانند استفاده می شود. به طور کلی، این شرکت هایی هستند که کم تر از 50 پالت در روز می پیچند.

آدرس:  اتوبان تهران ساوه - خروجی شاهد شهر  - شهرک صنعتی کاظم آباد - صنعت ۸ - پلاک ۳

تلفن ثابت02156572479 - 02156576618

موبایل 09123777763  - 09306666939

ایمیل info@plastsabz.com

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 906
نمایش همه
علاقه مندی ها ()