در این مقاله می خواهیم به معرفی چند نوع نایلون حباب دار و ویژگی های آن ها بپردازیم. این انواع به شرح زیر می باشند:

معرفی چند نوع نایلون حباب دار:

نایلون حباب دار  کرافت: همان طور که از نام این محصول پیدا است، حباب پشتی کرافت با کاغذ کرافت قوی پوشیده شده است که عمدتا برای بسته بندی مبلمان چوبی و سایر وسایل سنگین خانگی طراحی شده است. این  نایلون که عمدتا توسط سازندگان مبلمان مورد استفاده قرار می گیرد، به گونه ای طراحی شده است که سخت بوده و توانایی تحمل فشار های حمل و نقل را دارد. این بسته بندی هم چنین برای محافظت از سطح در برابر خراش ناشی از جا به جایی مبلمان سنگین مفید است. برای خرید نایلون حباب دار به سایت مراجعه کنید.

انواع نایلون حباب دار:

نایلون حباب دار  فوم: برای کسانی که به دنبال محافظت بیش تر برای کالاهای خود هستند، حباب با پشتیبانی فوم یک انتخاب عالی است. رول با فوم یک طرفه، به منظور تهیه ی کوسن اضافی برای وسایل ظریف که در هنگام حمل و نقل مورد استفاده واقع می شود. این نوع بسیار مناسب برای وسایل شکننده، است. ورق بسته بندی حباب فوم به ضخامت 0.5 میلی متر نه تنها از آسیب کالا ها جلوگیری می کند بلکه مانند پلاستیک عرق نمی کند، بنابراین سطح وسایل را به نحو احسن نگه می دارد.

نایلون حباب دار ضد استاتیک: حباب آنتی استاتیک گزینه ای مناسب برای بسته بندی ماشین آلات سنگین و قطعات برقی است. بسته بندی کالا های الکتریکی می تواند چالش برانگیز باشد زیرا اصطکاک در هنگام حمل و نقل می تواند باعث آتش سوزی و  یا شوک استاتیک از بسته بندی معمولی پلاستیک شود. بسته بندی ضد استاتیک از وسایل برقی در برابر استاتیک جلوگیری می کند و اشیا را ایمن نگه می دارد. رنگ این نوع از نایلون های حباب دار صورتی است تا تشخیص آن برای افراد آسان شود. برای خرید رول نایلون حبابدار از طریق لینک اقدام نمایید.

نایلون های حباب دار دارای انواع دیگری به نام های نایلون حباب دار نرم، نایلون حباب دار لوله ای، نایلون حباب دار کیسه ای در بازار یافت می شود که توضیح آن ها در حوصله ی این مقاله نمی گنجد.

آدرس:  اتوبان تهران ساوه - خروجی شاهد شهر  - شهرک صنعتی کاظم آباد - صنعت ۸ - پلاک ۳

تلفن ثابت02156572479 - 02156576618

موبایل 09123777763  - 09306666939

ایمیل info@plastsabz.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 920
نمایش همه
علاقه مندی ها ()