انواع نایلون ضربه گیر در این مقاله به همراه ویژگی های آن ها شرح داده شده است. اگر شما قصد آشنایی با این نایلون های ضربه گیر را دارید بهتر است که این مقاله به طور کامل مطالعه بفرمایید.

نایلون های ضربه گیر نرم یا  Protecta Soft : از این نوع که برای بسته بندی مبلمان استفاده می شود در یک طرف با یک حباب با کیفیت عالی روکش می شود. این ماده برای پوشش طولانی مدت در مبلمان مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از انبار ها و شرکت های مبلمان از این محصول برای نیاز های طولانی مدت بسته بندی خود استفاده می کنند. رول نایلون ضربه گیر بسته نرم نیز از تعریق بسته ها جلوگیری می کند، در نتیجه سطح مبلمان را تمیز و سالم نگه می دارد. برای خرید نایلون ضربه گیر به سایت مراجعه کنید.

معرفی نایلون ضربه گیر:

نایلون های ضربه گیر لوله ای: لوله های نایلون ضربه گیر به طور ویژه برای مواردی ساخته شده است که دارای اندازه های طولانی هستند و از این رو بسته بندی آن ها دشوار است. بسته بندی نایلون ضربه گیر محافظ منحصر به فردی است که حمل و نقل وسیله ها یا محموله ها را آسان تر می کند. رول های نایلون ضربه گیر در لایه های 10 میلی متر و 20 میلی متری در بازار موجود هستند و اندازه گیری سفارشی آن ها باعث می شود تا بتوانید در طیف گسترده تری از این محصولات استفاده کنید. برای خرید نایلون حبابدار به سایت مراجعه کنید.

نایلون های ضربه گیر کیسه ای: کیسه های نایلون ضربه گیر یک راه حل مقرون به صرفه برای صرفه جویی در کار بسته بندی محافظ را فراهم می کند. کیسه های نایلون ضربه گیر در اندازه های مختلفی موجود هستند و هم چنین می توانید به صورت سفارشی وجود داشته باشند. این کیف ها را می توان با یک فلپ بسته بندی چسب همراه با یک مهر و موم ایمن تهیه نمود. این کیسه ها معمولاً با ضخامت 10 میلی متر ساخته می شوند اما با ضخامت 20 میلی متری نیز موجود هستند.

 

 

آدرس:  اتوبان تهران ساوه - خروجی شاهد شهر  - شهرک صنعتی کاظم آباد - صنعت ۸ - پلاک ۳

تلفن ثابت02156572479 - 02156576618

موبایل 09123777763  - 09306666939

ایمیل info@plastsabz.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 875
نمایش همه
علاقه مندی ها ()