آموزش میکروبلیدینگ به عنوان یکی از تکنیک های جدید آرایش چهره است که با استفاده از دستگاه های پیشرفته انجام می شود. با گذراندن دوره آموزش میکروبلیدینگ می توانید مهارت لازم را در خصوص آموزش میکروبلیدینگ چشم، آموزش میکروبلیدینگ ابرو (هاشور ابرو)، آموزش میکروبلیدینگ لب، قرینه سازی ابرو، تسلط نسبت به دستگاه میکروبلیدینگ، ترکیب رنگ و نحوۀ کشیدن خطوط هاشور کسب نمائید.

دوره آموزش میکروبلیدینگ

دوره ی آموزش میکروبلیدینگ به عنوان یکی از دوره های تخصصی می باشد که در مدت زمان کوتاهی می توانید به تخصص لازم دست پیدا کنید و به نوعی با کمی دقت و توجه می توانید مهارت و تجربۀ کافی را به دست آورید. پس از گذراندن دوره آموزش میکروبلیدینگ می توانید به راحتی هاشور ابرو را با دستگاه میکروبلیدینگ انجام دهید. نکتۀ کلیدی میکروبلیدینگ این است که نباید به هیچ عنوان اشتباهی صورت گیرد چون ثابت و دائمی است و حتی با لیزر به راحتی پاک نمی شود. سپری دوره آموزش میکروبلیدینگ دارای جزئیات ریز و درشت می باشد که مربیان مجرب تخصص لازم را برای تدریس چنین دوره هایی دارند. برای دیدن دوره آموزش میکروبلیدینگ بهتر است به آموزشگاه های معتبر آرایشگری بانوان مراجعه نمائید که دارای سابقه خوب و مربیان حرفه ای باشند.

هزینۀ شهریۀ آموزش میکروبلیدینگ

همانطور که پیش از این به آن اشاره نمودیم، در حال حاضر میکروبلیدینگ ابرو به عنوان یکی از پر درآمدترین نوع میکروبلیدینگ است که علاقه مندان زیادی دارد و بانوان ایرانی طرفدار آرایش ابرو با میکروبلیدینگ ابرو می باشند. خیلی از بانوان به دلیل مشغله های فراوانی که با آن مواجه می باشند، ترجیح می دهند که از مزایای آرایش دائم چهره استفاده کنند که میکروبلیدینگ ابرو، چشم و لب یکی از مهمترین سبک های آرایشگری مدرن می باشد. برای اطلاع از  کلاس های آموزش خدمات پوست به سایت مراجعه کنید.

آموزشگاه آرایشگری به سیما با سال ها سابقه درخشان در حوزۀ آموزش دوره های آرایشگری، توانسته با جمع آوری مربیان مجرب، دوره های میکروبلیدینگ را به بهترین شکل ممکن برگزار نماید.

تلفن همراه تماس با هر دو شعبه :   09121881913

شعبه شرق تهرانبین مترو سرسبز و هفت حوض (نارمک) – خیابان بهرامی – پلاک ۵۴

تلفن های تماس شعبه  شرق تهران۷۷۸۰۱۲۱۹     ۷۷۸۰۴۳۷۱

شعبه غرب تهرانمترو صادقیه – روبروی درب شمالی مترو – ساختمان آریا – طبقه ۴

تلفن های تماس شعبه  غرب تهران  : ۴۴۰۱۷۷۱۵   

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1120
نمایش همه
علاقه مندی ها ()