درب های اتوماتیک به عنوان درب هایی پیشرفته نقش مهمی در زندگی ما دارند و بسیار مورد رضایت افراد واقع شده اند. از انواع درب های اتوماتیک شیشه ای مدل کشویی این درب ها می باشد که به وسیله ی ستگاهی باز  و بسته می شود، از درب های اتوماتیک شیشه ای می وان برای مراکز کوچک و بزرگ استفاده کرد. درب های کشویی برای مراکز بزرگ تر مناسب بوده و درب های شیشه ای گردان برای مراکز کوچک زیباتر می باشد . برای خرید درب شیشه ای اتوماتیک به سایت مراجعه کنید.

دسته بندی درب شیشه ای اتوماتیک

درب های شیشه ای اتوماتیک روش های مختلفی برای باز و بسته شدن ارند مثلا برخی از این درب های اتوماتیک دارای سنسور نزدیک شدن افراد است که زمانی که فرد نزدیک درب می شود ، درب باز می شود. نوعی دیگر از درب شیشه ای اتوماتیک دارای دکمه ی فشاری بوده و با استفاده از فشار دکمه باز و بسته می شود. از دیگر انواع درب شیشه ای اتوماتیک ، درب های دارای کنترل دسترسی می باشد که فقط برای افراد مجاز قابلیت باز شدن را دارند. همچنین نوع اتوماتیک درب های شیشه ای اتوماتیک نیز وجود ارند که به صورت خودکار و باز و بسته می شوند که برای آسانسور ها معمولا از این درب ها استفاده می کنند. برای خرید درب اتوماتیک شیشه ای یونیک به سایت مراجعه کنید.

خرید و فروش درب شیشه ای اتوماتیک

درب شیشه ای اتوماتیک در سراسر بازار توسط ارائه دهندگان خرید و فروش می گردد. در این میان فروشندگانی وجود دارند که این درب ها را به صورت مستقیم به فروش می رسانند. تولید کنندگان درب های اتوماتیک به دلیل فروش مستقیم این درب ها ، قیمتی بسیار مناسب را در نظر می گیرند. شرکت فنی و مهندسی فهام در از تولید کنندگان بزرگ درب های اتوماتیک شیشه ای بوده که بهترین درب ها را با قیمت های بسیار ارزان به فروش می رساند.

 

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل info@fahamdoor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 746
نمایش همه
علاقه مندی ها ()