درب های اتوماتیک در برند های مختلفی وجود دارند که در داخل و یا خارج ساخته می شوند. یکی از برند های معروف در بخش ساخت درب های اتوماتیک که درب های بسیار باکیفیت و بادوام را با پیشرفته ترین دستگاه ها تولید می کند یونیک می باشد. درب شیشه ای یونیک ساخت آلمان بوده و در ساخت آن از دقیق ترین مهندسی استفاده شده است. درب شیشه ای یونیک با طراحی پیشرفته ای که دارد توانسته جزء درب های بنام در یمان انواع درب های اتوماتیک باشد. تمامی قطعات درب شیشه ای یونیک از جمله موتور و سنسور و سیستم پردازند و ایمنی و... به صورت کاملا حرفه ای طراحی شده اند تا بتواند بهترین عملکرد را داشته و از نظر امنیتی نیز کاملا ایمن باشد. برای خرید درب شیشه ای یونیک به سایت مراجعه کنید.

 برای استفاده از درب های اتوماتیک در ابتدا باید موقعیت محل مربوطه را بررسی کرد تا بتوان انتخابی درست را از میان درب های اتوماتیک داشت. موتور به کار رفته در درب شیشه ای یونیک 24 ولت بوده و ساخت کشور آلمان می باشد. سیستم مدار الکترونیکی این درب بسیار هوشمند بوده و تمامی جوانب را برای جلوگیری از آسیب های احتمالی به افراد را می سنجد.  سنسور هایی که در درب های شیشه ای یونیک به کار رفته اند نیز از پیشرفته ترین نوع سنسور ها بوده که قابلیت تنظیم کردن فاصله ای رادار به آن عمل می کند را تعیین می کند.  سنسور ها در دو طرف درب به کار رفته اند و دیگر نیازی به نصب سنسور های مادون قرمز زیرا امنیت افراد را تضمیم می کند. برای سفارش درب اتوماتیک شیشه ای به سایت مراجعه کنید.

شرکت فنی مهندسی فهام در از تولید کنندگان و فروشندگان انواع درب ها از جمله درب های شیشه ای یونیک می باشد که درب ها را با قیمت بسیار منصفانه و به صورت تضمینی به شما عرضه می دارد.

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل info@fahamdoor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 781
نمایش همه
علاقه مندی ها ()