جک برقی به عنوان یکی از مهمترین ابزارآلات درب های اتوماتیک  است که مورد استفاده قرار گرفته می شود. با پیشرفت فناوری ساخت وسایل برقی و الکتریکی، انواع جک برقی با برندهای ایرانی و خاجی عرضه می شود که از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. در حال حاضر کاربرد جک های برقی گسترش یافته است که این مسئله موجب تنوع مدل های مختلف جک برقی اتوماتیک پارکینگی دو لنگه و تک لنگه شده است که میزان وزن مشخصی را تحمل می کنند. برای خرید جک برقی  به سایت مراجعه نمایید.

خرید انواع جک برقی

از برندهای معروف جک اتوماتیک برقی می توان به برند یوتاب ساخت ایران، زومر آلمان، وی تو ایتالیتا،  بی اف تی ایتالیاف فک ایتالیا، پروتکو ایتالیا و غیره اشاره نمود که دارای مدل های متنوع می باشند. در حال حاضر با خرید جک برقی برای درب ورودی و خروجی ساختمان و همچنین درب پارکینگ ها می توان در زمان صرفه نمود و ساختمان را به جدیدترین تکنولوژی ها مجهز نمود. معمولاً جک برقی پارکینگ به صورت اتوماتیک باز و بسته می شود که در صورت قطع شدن برق، می توان به وسیلۀ کلید دستی، جک های برقی را باز و بسته نمود. در بازار فروش انواع جک برقی را شاهد می باشیم که متناسب با اوزان لنگه های درب پارکینگ ساخته شده اند تا توان لازم را برای کنترل باز و بسته نمودن درب داشته باشند. برای اطلاع از  فروشگاه انواع درب اتوماتیک پارکینگ به سایت مراجعه نمایید.

قیمت خرید جک برقی

قیمت خرید جک برقی متناسب با برند و ساختار جک برقی اتوماتیک معین می گردد. به عنوان مثال قیمت خرید جک برقی تک لنگه ارزان تر از قیمت خرید جک برقی دو لنگه می باشد.

شرکت فنی مهندسی فهام در به عنوان یکی از شرکت های معتبر در حوزۀ فروش قطعات مختلف درب پارکینگ اتوماتیک فعالیت می کند و خرید جک برقی اورجینال را با قیمت ارزان برای مشتریان فراهم نموده است.

تهران - خیابان امام خمینی خ میردامادی ( استخر سابق ) کوی آزمایش پلاک 3 واحد6

تلفن :02166704853.02166704273

شماره تلفن همراه : 09125149550

 آدرس ایمیل info@fahamdoor.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 718
نمایش همه
علاقه مندی ها ()