تسمه تردمیل به عنوان بخش اصلی دستگاه هوازی تردمیل می باشد. کاربری که از دستگاه تردمیل استفاده می کند، به طور مستقیم بر روی نوار نقاله تردمیل یا همان تسمه می دود و راه می رود. به همین دلیل ممکن است پس از گذشت مدت زمان کوتاهی تسمه دچار استهلاک شود و در نتیجۀ آن نیاز به خرید تسمه تردمیل اورجینال باشد. قابل ذکر است که هر چه ضخامت تسمه تردمیل بیشتر باشد، دوام و ماندگاری تسمه بیشتر خواهد بود. برای خرید تسمه تردمیل به سایت مراجعه کنید.

رفع عیوب تسمه تردمیل

با مشاهدۀ کوچکترین صدا و احساس لغزش بر روی تسمه تردمیل، بهتر است عملکرد نوار نقاله مورد بررسی کامل قرار گرفته شود. ممکن است در برخی از مواقع تسمه بیش از اندازه شل و یا سفت شده باشد که تعمیرکار سرویس تردمیل می تواند این عیوب را مرتفع سازد. امّا برخی از مواقع تسمه بیش از اندازه مورد استفاده قرار گرفته شده است و یا جنس تسمه از کیفیت بالایی برخوردار نبود و عامل خراب شدن نوار نقاله تردمیل شده باشد، در نتیجه نیاز است با خرید تسمه تردمیل با کیفیت، عملکرد دستگاه را بیش از پیش تقویت نمود.

عمدتاً خرید و فروش تسمه نقاله توسط نمایندگی تردمیل صورت می گیرد، بنابراین به محض مشاهده کوچکترین مشکل در عملکرد نوار نقاله تردمیل، از این طرق اقدام به خرید بهترین تسمه تردمیل نمائید. کارکرد تسمه از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد چون کیفیت نوار نقاله است که حائز اهمیت می باشد و نیاز است که از جنس مرغوب باشد تا کارایی لازم را داشته باشد. فروش انواع نوار نقاله تردمیل را در بازار مشاهده می کنیم که متناسب با مدل های مختلف دستگاه تردمیل ساخته شده شده اند تا بتوان جایگزین تسمه تردمیل اصل نمود. برای انجام تعمیر تردمیل با ما تماس بگیرید.

شرکت زمانی اسپرت با سال ها کسب تجربه، می تواند تعویض انواع تسمه تردمیل باشگاهی و خانگی را با قیمت ارزان و کیفیت عالی انجام دهد.

برای استفاده از خدمات تعمیر تردمیل با ما تماس بگیرید :

آدرس: تهران آریا شهر بزرگراه جلال ال احمد مجتمع تجاری پاسارگاد پارکینگ شرقی زمانی اسپرت

کد پستی: ۱۴۶۳۶۴۶۶۹۸

تلفن:021.66040650 021.66789281     09127666385    09353333397

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 831
نمایش همه
علاقه مندی ها ()