نمایندگی تردمیل به عنوان یکی از معتبرترین مراکز فروش تردمیل است که از سوی شرکت عرضه کنندل تردمیل دارای مجوز خرید و فروش انواع تردمیل و همچنین ارائه خدمات سرویس و تعمیر تردمیل می باشد. مرکز نمایندگی تردمیل از اعتبار بالا برخوردار می باشد که این مورد موجب جذب مشتریان و خدمات دهی بهتر نمایندگی های تردمیل شده است. در حال حاضر تعداد نمایندگی های تردمیل در تهران بسیار زیاد می باشد که در نتیجۀ آن باید توجه داشته باشید که به مرکز معتبر نمایندگی تردمیل مراجعه نمائید و پس از بررسی کامل انواع تردمیل، اقدام به خرید بهترین تردمیل باشگاهی و یا خانگی نمائید.

معرفی نمایندگی مجاز تردمیل

همانطور که ذکر شد، نمایندگی های تردمیل به عنوان مراکز معتبر فروش و تعمیرات تردمیل در تهران و سایر شهرستان ها فعالیت می کند. در نتیجه می توانید مناسب ترین تردمیل مورد نظر خود را پس از مقایسه قیمت انواع تردمیل و تجهیزات آنها، با شرایط عالی خریداری نمائید. درخواست خرید تردمیل خود را می توانید از طریق اینترنت، تلفنی و یا مراجعۀ حضوری به مراکز نمایندگی تردمیل انجام دهید و متناسب با نیاز خود مناسب ترین دستگاه تردمیل را با قیمت مناسب سفارش دهید. همواره مراکز نمایندگی معتبر تردمیل و سایر دستگاه های ورزشی در تلاش هستند با ارائه محصولات ورزشی معتبر و باکیفیت، میزان اعتبار مجموعۀ خود را افزایش دهند و بدین وسیله رضایت مشتریان را بیش از پیش جلب نمایند. برای اطلاع از خدمات تعمیر تردمیل به سایت مراجعه کنید.

لیست خدمات نمایندگی تردمیل

با توجه به مطالبی که ذکر شد، می توان به فروش تردمیل، ارائه خدمات پس از فروش اشاره نمود که همان خدمات سرویس تردمیل و تعمیر تردمیل باشگاهی و خانگی می باشد که متعلق به همان برند نمایندگی تردمیل باشد.

شرکت زمانی اسپرت دارای مجوز رسمی به عنوان نمایندگی تردمیل در تهران می باشد که امکان فروش و ارائه خدمات گارانتی و تعمیرات انواع تردمیل را به مشتریانی که خرید تردمیل برند خاص را انجام داده اند را دارد.

برای استفاده از خدمات تعمیر تردمیل با ما تماس بگیرید 

آدرس: تهران آریا شهر بزرگراه جلال ال احمد مجتمع تجاری پاسارگاد پارکینگ شرقی زمانی اسپرت

کد پستی: ۱۴۶۳۶۴۶۶۹۸

تلفن:021.66040650 021.66789281     09127666385    09353333397

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 808
نمایش همه
علاقه مندی ها ()