بول ماشین دستگاهی است که برای برش لوله ها از آن استفاده می شود. از بول ماشین ها در صنایع مختلف استفاده می گردد و می توان به راحتی برش لوله ها را با استفاده از این دستگاه انجام داد. در ابتدا دستگاه های برش لوله به شکل دستی بود و دقت بالایی نداشت اما امروزه با روی کار آمدن دستگاه بول ماشین به راحتی و بدون سختی می توان با دقت بالا برش لوله ها را انجام داد‌. بول ماشین را می توان به اندازه ی قطر لوله ها تنظیم کرد و بدون لرزش برش یکدستی را ایجاد کرد. با استفاده از بول ماشین دیگر نیازی به برش دستی لوله ها نمی باشد.

از بول ماشین برای برش انواع فلزات مانند استیل، فولاد، آلومینیوم و ... استفاده می شود. برای خرید انواع بول ماشین از طریق لینک اقدام نمایید.

موارد استفاده از بول ماشین

از دستگاه بول ماشین و خرید دستگاه برش لوله در صنایع مختلفی از قبیل خودروسازی، پتروشیمی، نفت، معادن و... استفاده می شود.

بدنه ی دستگاه های بول ماشین اغلب از فلز بوده و استحکام بالایی دارو و به صورت اتوماتیک برش را انجام می دهد. دستگاه بول ماشین در انواع مختلفی در بازار موجود است که برای اندازه های مختلف لوله کاربرد دارد. دستگاه بول ماشین باعث سدعت کار در صنایع مختلف شده است زیرا در صنایع گفته شده از لوله استفاده ی بسیاری می شود و بدون این دستگاه کار دشوار خواهد بود.

شرکت نوین گاز از بزرگ ترین مراکز فروش دستگاه بول ماشین در انواع مختلف می باشد. تمامی دستگاه ها از کیفیت بالایی برخوردارند و شما می توانید به راحتی و به صورت اینترنتی نیز خرید بول ماشین را انجام دهید. برای مشاهده ی محصولات به سایت رسمی این مرکز مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس: 66748532-66748311

تلفکس:  66748016

ایمیل: info@novingas.com

مدیر فروش: 09129247106

خيابان امام خميني-نرسيده به ميدان حسن آباد-پاساژ رشيد ١-طبقه همكف-پلاك ٣

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
5 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1680
نمایش همه
علاقه مندی ها ()