بول ماشین از لوازم هایی است که توانسته قدمی بزرگ را در بخش صنعت های مختلف داشته باشد. این دستگاه با قابلیت برش لوله ها ما را از برش دستی غیر ایمن و ناهماهنگ بی نیاز ساخته است. بول ماشین توسط زنجیری دور لوله ها را احاطه کرده و موتور بول ماشین کار برش لوله ها را با استفاده از هوا و گاز انجام می دهد. برشی که از طریق دستگاه بول ماشین به جای می ماند استاندارد بوده و دقت و کیفیت بالایی دارد زیرا این دستگاه در زمان برش لرزشی ندارد و با طراحی پیشرفته برش های ایجادی را با ظرافت انجام خواهد داد. برای خرید از  مرکز فروش بول ماشین از طریق لینک اقدام نمایید.

دستگاه بول ماشین قابلیت تنظیم داشته و می تواند لوله ها را تا ۷۰ اینچ نیز برش دهد. از انواع بول ماشین در صنایع پتروشیمی و گاز و نفت و معادن و... استفاده می گردد. همچنین در کارگاه های تولیدات لوله نیز می توان از دستگاه بول ماشین استفاده نمود. با استفاده از دستگاه بول ماشین نیازی به بریدن دستی لوله ها نبوده و با این دستگاه می توان به راحتی برش لوله ها را انجام داد.

قیمت بول ماشین

خرید انواع دستگاه برش لوله یا دستگاه بول ماشین با توجه به برند و کیفیت آن همچنین با توجه به انواع آن می تواند از لحاظ قیمتی مختلف باشد اما اگر قصد خرید بول ماشین را دارید حتما انواع باکیفیت آن را خریداری کنید تا دوام و ماندگاری بیشتری داشته باشد و کارایی مورد قبولی را نتیجه دهد.

شرکت نوین گاز از معتبرترین شرکت های فروش دستگاه های بول ماشین می باشد که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت داشته و انواع بول ماشین را با بهترین کیفیت به دست مشتریان خود می رساند. هدف این مرکز جلب رضایت کامل مشتریانش می باشد که با خدمات دهی عالی این مرکز این نتیجه حاصل شده است.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1006
نمایش همه
علاقه مندی ها ()