گاز پروپان نوعی گاز کاربردی در زندگی ما می باشد از موارد استفاده از این گاز می توان استفاده در خودرو ها را نام برد. گاز پروپان برای نگهداری و حمل به صورت مایع دراورده می شود که برای این کار از دستگاه های مخصوص کمک گرفته شده و با فشار دستگاه گاز مایع پروپان حاصل می گردد. پروپان ترکیب هیدروکربنی بوده که دارای ۳ کربن است. گاز پروپان بی رنگ و بو بوده و برای این که گازی خطرناک است به آن مواد حاوی بو اضافه می گردد تا در زمان های نشتی بتوان از بوی آن تشخیص داد. فرمول گاز پروپان c3h8 می باشد. این گاز را در شرایط سخت به مایع تبدیل می کنند. برای خرید و فروش گاز پروپان به سایت مراجعه کنید.

موارد استفاده از گاز پروپان

گاز پروپان به عنوان سوختی پاک و تمیز برای خودرو ها بوده و می تواند آلودگی بسیار کم و ناچیزی را تولید کند همچنین در دامداری ها و کوره های  آجر پزی از این گاز استفاده می شود. در صنایع جوشکاری و پخت و پز نیز از گاز پروپان باکیفیت استفاده می شود همچنین برای خشک کردن غلات نیز موثر بوده و کاربردی می باشد. در فعالیت های دریایی نیز از گاز پروپان مایع استفاده می شود. برای خرید کپسول اکسیژن  به سایت مراجعه نمایید. این مرکز فروش محصولات ارزان را برای مشتریان خود انجام می دهد.

گاز مایع پروپان در مراکز ارائه کننده ی گاز پروپان می توان یافت. برای فروش پروپان مایع را در داخل سیلندر ها به دست مشتریان می رسانند. برای خرید گاز پروپان اصل و باکیفیت از طریق سایت مرکز نوین گاز اقدام نمایید و گاز پروپان ارزان را در اندازه های مورد نظر تهیه کنید. این مرکز گاز پروپان ارزان را به صورت گسترده و مستقیم به دیت مستربان خود می رساند.

تلفن تماس: 66748532-66748311

تلفکس:  66748016

ایمیل: info@novingas.com

مدیر فروش: 09129247106

خيابان امام خميني-نرسيده به ميدان حسن آباد-پاساژ رشيد ١-طبقه همكف-پلاك ٣

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 983
نمایش همه
علاقه مندی ها ()