گاز پروپان را بیشتر ما استفاده کرده ایم و در خودرو هایمان به عنوان سوخت داشته ایم اما کمتر نام این گاز خوب و کاربردی را می دانیم. گاز پروپان یک گاز خوب برای محیط زیست ایت زیرا آلاینده ای تولید نمی کند و به همین دلیل در زندگی ما نقش مهمی دارد. مثلا برای دستگاه های گرمایشی کوچک و قابل حمل که در کارگاه ها و یا فروشگاه ها و یا در سیستم گرمایشی موجود در دامداری ها از گاز پروپان بسیار استفاده می شود. برای خرید از فروشگاه گاز پروپان به سایت مراجعه کنید. این مرکز بهترین خدمات رسانی را به مشتریان خود دارد.

 فرمول شیمیایی گاز پروپان c3h8 می باشد. پروپان گازی بی رنگ و بد طعم شیرین مانند است که بی بو بوده و با استفاده از دستگاه های مخصوص به شکل مایع دراورده می شود این گاز که از نفت به دست می آید در آزمایشگاه ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. پروپان گازی بسیار آتشگیر بوده که در زمان سوخت گرمای بسیاری را از خود رها می کند به همین دلیل در زمان استفاده از این گاز باید تمامی موارد ایمنی رعایت گردد تا مشکلی برای ما پیش نیاید. در رمان کار با گاز پروپان از برخورد گاز مایع شده با چشم و پوست خودداری کنید زیرا باعث بروز حساسیت و آسیب دیدگی جدی می شود. برای خرید انواع گاز ها با قیمتی ارزان مانند خرید کپسول دی اکسید کربن به سایت مراجعه نمایید.

گاز پروپان توسط تولید کنندگان به مراکز مختلفی توزیع می گردد و در سیلندر های مخصوص به فروش می رسد. گاز پروپان باکیفیت را از مرکزی معتبر خریداری کنید. شرکت نوین گاز سال ها در زمینه ی عرضه ی گاز پروپان فعالیت داشته و توانسته گاز پروپان ارزان را باکیفیت عالی به دست مشتریان برساند. برای خرید به سایت مراجعه نمایید

تلفن تماس: 66748532-66748311

تلفکس:  66748016

ایمیل: info@novingas.com

مدیر فروش: 09129247106

خيابان امام خميني-نرسيده به ميدان حسن آباد-پاساژ رشيد ١-طبقه همكف-پلاك ٣

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 942
نمایش همه
علاقه مندی ها ()