برای خرید رینگ بد نیست اطلاعاتی راجع به پیدایش رینگ ها به دست آوریم. رینگ هایی با جنس آلومینیوم ابتدا در سال ۱۹۳۰ توسط کمپانی بنز ساخته و مورد استفاده قرار گرفت و بعد از آن کمپانی پورشه در ۱۹۶۰ تولید رینگ با لبه هایی از آلومینیوم  را آغاز و در سال ۱۹۷۹ نیز تولید عمده ی اختصاصی برای شرکت بنز را به انجام رساند. با پیشرفت تکنولوژی و ساخت عمده ی رینگ ها، هزینه های تولید رینگ کاهش  پیدا کرده و در نتیجه در ۱۹۹۵ رینگ های آلومینیومی برای کمپانی بی ام و سری ۵ نیز به تولید انبوه رسید. بدین وسیله بسیاری از خودروسازان پرچم دار در کشور های مختلف مایل به استفاده از رینگ های آلومینیومی در خودرو های خود بودند تا خودرو هایشان علاوه بر کیفیت دارای زیبایی نیز باشد. رینگ ها دارای نقش مهمی برای لوکس و زیبا شدن خودرو ها به شمار می آیند. با پیشرفت روز افزون علم، استفاده از رینگ هایی که دارای استاندارد های بالا و مهندسی خلاقانه باشند نیز بیشتر شد تا جایی که امروزه شاهد تولید انبوه رینگ های آلومینیومی سبک در برند های مختلف می باشیم که این رینگ ها با مواد اولیه ی ارزان خود و همچنین سبک و سازگار با محیط زیست در عموم خودرو ها استفاده می شوند‌ و به راحتی می توان برای خرید رینگ اقدام نمود.

خرید انواع رینگ

رینگ های آهنی از انواع رایج رینگ ها محسوب می شوند و در بازار می توان اقدام به خرید رینگ آهنی کرد که این رینگ ها از جنس آلیاژ آلومینیوم هستند. این رینگ ها به دو روش ساخته می شوند. یکی از روش ها ریخته گری گرانشی و روش دیگر نیز ریخته گری فشار پایین می باشد. روش ریخته گری گرانشی روش بهتری برای تولید رینگ آلومینیومی محسوب می شود ولی برای خرید رینگ با این روش باید هزینه ی زیادی پرداخت.

رینگ ها ابتدا با روش ریخته گری فشار پایین به وجود می آیند که در این روش فرم ابتدایی رینگ ها ایجاد می شود و با بالا بردن فشار و حرارت در نهایت شکل نهایی آن ایجاد می شود. این رینگ ها که با این روش ساخته می شوند دارای ظاهر زیبایی نیستند ولی دارای قیمت پایین برای خرید رینگ و همچنین دارای وزن سبکی نیز می باشند.

ارتباط با ما

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی حسینیه بنی فاطمه ، پاساژ  110 ، ط اول ، واحد 19

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط ویژه : 33502422-021--09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 769
نمایش همه
علاقه مندی ها ()