اکوی قلب تصویری از قلب است که برای گرفتن آن دردی وجود نخواهد داشت و به راحتی اکو گرفته می شود. اکوی قلب شامل سایز و شکل قلب و کارکرد کلی می باشد که متخصص قلب با استفاده از آن آسیب های قلبی را شناسایی می کند.  اکوی قلب با استفاده از امواج فراصوت گرفته می شود و کاربرد خوبی در شناخت عوارض قلبی دارد. در آنژیوگرافی و اکوی قلب دستگاهی بر روی قفسه ی سینه قرار می گیرد و توسط دستگاه امواج فراصوت به سمت قلب رفته و از بازگشت آن در دستگاه می توان شکل آن را یافت. در کلینیک دکتر ریاستی آنژیوگرافی و اکوی قلب تخصصی را انجام دهید.

سایز قلب مهم بوده و در صورت بزرگی نیز اشکال درکارکرد آن را می توانیم مشاهده کنیم همچنین ضربان قلب باید طوری باشد که عمل پمپاژ خون را به درستی انجام دهد بنابراین عضلات قلبی نیز باید مورد بررسی قرار گیرد که با استفاده آنژیوگرافی و اکوی قلب این کار ها قابل انجام می باشد. آنژیوگرافی نوعی تشخیص برای گرفتگی های قلبی می باشد. در آنژیو گرافی شما به تخت مربوطه انتقال داده می شوید و پزشک رگی مانند رگ کشاله ی ران یا... را در نظر گرفته و لوله ای دا وارد آن می کند و لوله را از داخل رگ به سمت قلب هدایت کرده و مایعی را وارد رگ می کند. در آنژیوگرافی با عبور مایع عکس های زیادی با اشعه ی ایکس از قلب گرفته می شود که می توان از روی آن عکس ها تشخیص گرفتگی رگ و مشکلات مربوط به آن را بررسی کرد. برای انجام آنژیوگرافی کرونر به سایت مراجعه کنید.

انجام آنژیوگرافی و اکوی قلب درد زیادی ندارد و در حد درد سرم زدن می باشد. کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی یکی از کلینیک های پیشرفته و مجهز با خدمات دهی عالی در کشور ما می باشد.

آدرس : تهران - میدان هفت حوض نارمک - ضلع شمال غربی میدان - ابتدای خیابان آیت -نبش خیابان مهرانپور- ساختمان پزشکان588 

شماره تماس نوبتدهی: 09373585813

جهت نوبتدهی، تماس تنها از ساعت 10 صبح تا 9 شب 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 884
نمایش همه
علاقه مندی ها ()