قلب از مهم ترین عضو های بدن بوده که عمل پمپاژ خون را انجام می دهد. به هر دلیلی اگر قلب نتواند کار خود را به درستی انجام دهد خون رسانی در بدن دچار مشکل شده و مشکل آفرین می شود بهترین متخصص قلب و عروق فردی است که دارای تمام تخصص لازم در زمینه ی قلب و عروق می باشد. بهترین متخصص قلب و عروق تجربه ای بالا در بخش بیماری های قلبی و عروقی داشته و راه های درمان را به خوبی می داند. معاینه توسط بهترین متخصص قلب و عروق به خوبی انجام می گیرد و سپس درمان با توجه به ناراحتی های موجود صورت می گیرد. دکتر ریاستی یکی از بهترین پزشک متخصص قلب و عروق در کشورمان می باشد.

یک اصل مهم درباره ی بهترین متخصص قلب و عروق نارمک تشخیص نوع عارضه و انتخاب بهترین درمان است زیرا زمانی که بیماری های قلبی به درستی شناخته نشوند در صورت درمان های بی جا آسیب موجود بیشتر شده و مشکلات دیگری را در پی خواهد داشت. به همین دلیل پس از معاینه آزمایش های لازم از بیمار گرفته می شود. پزشک پس از بررسی آزمایشات برای درمان تصمیم گیری می کند و با استفاده از دارو ممکن است درتان را شروع کند البته در مواردی که وضعیت بیمار طوری باشد که نیاز به جراحی داشته باشد بیمار را برای عمل جراحی به بخش مربوطه می برند و در صورت نیاز ممکن است رز ها را بستری بماند تا بهبود اصل گردد و در صورتی که خطری او را تهدید نکند مرخص خواهد شد.

برای مراجعه به کلینیک های قلب و عروق حتما مراکز معتبر را انتخاب نمایید. کلینیک تخصصی قلب و عروق دکتر محمد ریاستی یکی از بهترین کلینیک ها در تهران است که می توانید با مراجعه به این مرکز از خدمات بسیار خوبی برخوردار شوید.

آدرس : تهران - میدان هفت حوض نارمک - ضلع شمال غربی میدان - ابتدای خیابان آیت -نبش خیابان مهرانپور- ساختمان پزشکان588 

شماره تماس نوبتدهی: 09373585813

جهت نوبتدهی، تماس تنها از ساعت 10 صبح تا 9 شب 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 930
نمایش همه
علاقه مندی ها ()