ماستیک پلی یورتان یک دررزگیر  که به صورت سرد برای پوشاندن درز ها مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده یکی از بهترین ماده ها در ساختمان سازی است که بعد از خشک شدن حالتی لاستیکی پیدا می کند و برای درز های قطعات ساخته شده ی کامل و ناکامل به کار می رود. برای خرید انواع افزودنی های بتن و لوازم سازه ای از طریق لینک به سایت مراجعه کرده و خرید ماستیک پلی یورتان را انجام دهید در صورت نیاز با همکاران ما تماس بگیرید. این مرکز بهترین خدمات را در خرید و فروش محصولات برای شما دارند.

مزایای ماستیک پلی یورتان

ماستیک پلی یورتان به تمامی سطوح نی جسبد و پس از خشک شدن نقاومت خیلی خوبی دارد. ماده ماستیک پلی یورتان در برابر عوامل خارجی مقاومت بالایی دارد. در زمان های رنگ آمیزی می توان این ماده را رنگ کرد. ماده ماستیک پلی یورتان در برابر گرما و سرما قابلیت خود را از دست نمی دهد و در مقابل فرسایش استحکام بالایی دارد.

برای استفاده از ماده ماستیک پلی یورتان سطح مربوطه را باید بسیار تمیز و خشک نماییم و سپس از مادهماستیک پلی یورتان در درز ها استفاده کرد. غلظت ماستیک پلی یورتان طوری بوده که نه خیلی محکم است و نه ریزش پیدا می کند و مانند چسبی به درون درز ها نفوذ پیدا می کند. در طول نیم ساعت باید این ماده را به محل مربوطه انتقال دهید زیرا به سرعت حالت لاستیکی گرفته و خشک می شود.  این ماده در رنگ های قهوه ای طوسی و کرم و مشکی در بازار وجود دارد که می توانید آن را تهیه نمایید. برای خرید ماستیک ها و درزبند ها به سایت مراجعه کنید.

شرکت کران کاو بتن ایران تولید بهترین ماستیک پلی یورتان را با بهترین مواد اولیه را انجام داده و این درزگیر باکیفیت را با قیمت بسیار پایین به مشتریان خود عرضه می دارد.

آدرس : تهران ، بلوار فردوس شرق ، پلاک 54 ، واحد 5

ایمیل: BetonIran.com@gmail.com

شماره تماس : 30  خط ویژه  02148472

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 771
نمایش همه
علاقه مندی ها ()