گروت موادی متشکل از چند ماده ی مورد نیاز در ساخت و ساز است که این مواد شامل آب و سنگدانه و سیمان و دیگر مواد می باشد این ها ماده گروت ر تشکیل می دهند. از گروت برای پر کردن منافذ استفاده می شود و به عنوان پرکننده می تواند برای جلوگیری از ترک و گسستن سازه ها مورد استفاده قرار گیرد.زمانی که بخواهیم از مواد گروت در ناحیه ای استفاده کنیم باید آن سطح عاری از هر ناهماهنکی و کثیفی باشد و روی سطح کاملا تمیز گروت رد میریزیم تا چسبندگی بیشتری داشته باشد. گروت مانند خمیری است که به درز ها انتقال پیدا می کند و به صورت سیال بوده که پس از مدتی خشک می شود. به دلیل این که مواد اصلی گروت را سیمان و ماسه تشکیل داده این ماده چسبندگی زیادی داشته و می تواند در اتصال به سازه ها کمک کند. برای خرید و فروش گروت به سایت مراجعه و یا با همکاران ما تماس بگیرید.

 از ماده گروت بیشتر برای ترمیم استفاده می شود و با استفاده از آن ترک ها را پر می کنند. یکی از دیگر موارد استفاده از ماده گروت استفاده از آن پس از کاشی کاری به منظور استحکام بیشتر آن می باشد و درز ها با این ماده پر می شود. البته درکنار ماده گروت نیز می توانید از درزگیر هم استفاده کنید بدین منظور باید اجازه دهید تا گروت ریخته شده کاملا خشک گردد و سپس از درزگیر در محل درز ها استفاده کنید.

شرکت کران کاو بتن ایران شرکتی معتبر در فروش انواع درزگیر ها و فروش افزودنی های بتن و مواد ساخت و ساز می باشد. ایتن شرکت تولید محصولات را انجام داده و به همین دلیل محصولات را به طور مستقیم و با حذف واسطه ها انجام می دهد که تمامی محصولات را با قیمت ارزان در اختیار شما قرار خواهد داد.

آدرس : تهران ، بلوار فردوس شرق ، پلاک 54 ، واحد 5

ایمیل: BetonIran.com@gmail.com

شماره تماس : 30  خط ویژه  02148472

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 781
نمایش همه
علاقه مندی ها ()