برای آسودگی خیال از سلامت ماشین هنگام رانندگی که نتیجه ی آن سلامت خود و سرنشینان خودرو است تایر ماشین با کیفیت مطلوب از ملزومات رانندگی می باشد. در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد که ویژگی های لاستیک های سواری با کیفیت مطلوب را بشناسید.

ویژگی های لاستیک سواری:

اولین ویژگی طرح آج لاستیک است. طرح آج لاستیک ها باید به گونه ای باشد که خودرو بتواند اجسام در سطح جاده را و همچنین آب های سطح جاده را به گونه ای دفع کند که آسیبی به ماشین نرسد. همچنین باید علاوه بر زیبایی تایر ها در کنترل حرارت لاستیک و همچنین قدرت تایر در جا به جایی فرمان نیز موثر باشد.

عمر آج از ویژگی های دیگر در لاستیک سواری است. عمر آج ها را روی دیواره ی لاستیک ها با عنوان سایش آج در محدوده ی ۱۰۰ تا ۵۰۰ درج کرده اند که عدد ۳۰۰ میانگینی در بین تمام برند ها می باشد. جدید ترین لاستیک ها نیز عمر آج بالاتر از ۵۰۰ دارند‌.

تاریخ تولید از دیگر ویژگی های لاستیک سواری می باشد که به صورت ۴عدد نشان داده می شود‌. دو عدد اول هفته و دو عدد دوم سال را به میلادی نشان می دهند. انقضای اکثر لاستیک ها ۵ سال است که د  صورت اتمام آن ها حتی اگر آج‌ها ظاهر مناسبی داشته باشند قابل استفاده نیست و همچنین اگر آج ها ساییدگی پیدا کرده و صاف شده باشند نیز در صورت انقضا داشتن، استفاده از آن ها با خطر زیادی همراه است.

از ویژگی های قابل توجه در لاستیک خودرو شاخص حمل بار است که اطلاعات آن روی دیواره ی لاستیک درج شده و طبق آن لاستیک می تواند محدوده ی وزنی را جمعا با خوردرو تحمل کند.

سرعت مجازی که لاستیک می تواند تحمل کند سرعتی حداکثری است که لاستیک توان رانندگی به مدت ۱۰ دقیقه با آن را دارد.

مقاومت حرارتی نیز از ویژگی های مهم در خرید لاستیک سواری است که باید به آن دقت نمود و دارای سه رنج کم، متوسط و زیاد می باشد.

آخرین ویژگی چسبندگی لاستیک است که هر چه چسبندگی درجه ی بالاتری داشته باشد خودروی دارای آن لاستیک  نیز مسیر هایی مانند برف و یخ را با سرعت بیش تری طی خواهد کرد. انواع لاستیک باری و سواری را می توانید از فروشگاه چرخ و یدک خریداری نمایید.

ارتباط با ما

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی حسینیه بنی فاطمه ، پاساژ  110 ، ط اول ، واحد 19

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط ویژه : 33502422-021--09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 673
نمایش همه
علاقه مندی ها ()