با گسترس سازه های عمرانی و با توجه به اهمیت به سازه های مقاوم در برابر زلزله و فرسایش ، یکی از موادب که به عنوان مقاوم ساز مورد استفاده قرار گرفته ژل میکروسیلیس می باشد. ژل میکروسیلیس ژلی است که به بتن اضافه می شود و در نتیجه بتن سخت و مقاوم می شود بنابراین از ماده ژل میکروسیلیس به عنوان مقاوم کننده استفاده می شود. پودر ژل میکروسیلیس زمانی که با بتن ترکیب می شود آن را تقویت کردی و مقاومتی دو یا سه چندان به آن می دهد. برای اطلاعات بیشتر درباره ی خرید ژل میکروسیلیس از طریق سایت سفارش خود را ثبت کنید و در صورت درخ,است اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید. این مرکز به دلیل فروش مستقیم محصولاتش از تولید به فروش محصولات را با قیمت بسیار ارزان به دست شما خواهد رساند.

ماده ی ژل میکروسیلیس به دو دسته ی ژل میکروسیلیس الیاف دار و ژل میکروسیلیس بدون الیاف تقسیم می شود که هر یک برای موارد خاص مورد استفاده قرار می گیرد و توانسته مشکلات نبود این ماده را به حداقل برساند و یا کامل رفع نماید.. ماده ژل میکروسیلیس مقاومت بتن را افزایش داده و همین طور باعث آب بندی محیط نیز می گردد. این ژل حالتی ژل مانند به بتن داده و از گسستگی آن جلوگیری می کند پس بتن در هم پیوسته و ترکیبی هماهنگ به خود می گیرد. با به کار گیری از ژل میکروسیلیس از ساییده شدن بتن جلوگیری شده و برای هر بتنی می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

شرکت کران کاو بتن ایران از شرکت های خوش نام در بخش تولید و عرضه ی افزودنی های بتن  می باشد که در این راه تمام تلاش خود را برای عرضه ی محصولاتی باکیفیت و ارزان به کار گرفته است.برای خرید از طریق لینک ها به سایت مراجعه کنید.

آدرس : تهران ، بلوار فردوس شرق ، پلاک 54 ، واحد 5

ایمیل: BetonIran.com@gmail.com

شماره تماس : 30  خط ویژه  02148472

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 728
نمایش همه
علاقه مندی ها ()