واتر استاپ نواری لاستیکی است که از آن برای آب بندی کردن انواع سازه به کار می رود. واتر استاپ از نفوذ آب و مایعات به درون درز ها جلوگیری می کند و با حالت لاستیکی که دارد می تواند درزا ها را با قابلیت ارتجاعی خود بپوشاند. واتر استاپ ها در انواع مختلفی در بازار موجود است که دارای سایز های متنوعی می باشد که برای انتخاب نوع و سایز باید به سازه ی مورد نظر توجه داشته باشیم. در واتر استاپ ها آج هایی وجود دارد که باعث چسبندگی بهتر و بیشتر آن ها می شود. آج ها و حفره ها و ضخامت انواع واتر استاپ ها با هم متفاوت بوده و می توان انواع مختلف آن را خریداری نمود. دوام واتر استاپ ها بالا بوده و به اندازه ی طول عمر سازه می باشد که این از مزیت های بزرگ این وسیله ی کاربردی می باشد. برای خرید انواع واتر استاپ به سایت مراجعه کنید.

یکی از موارد استفاده از واتر استاپ ها زمانی است که دو بتن با بافت مختلف در کنار هم به کار گرفته می شوند که در میان این دو بتن امکان نفوذ آب وجود داشته و به همین دلیل باید از واتر استاپ ها استفاده شود تا کاملا آب بندی شود. واتر استاپ ها به سه نوع پروفیل و بنتونیتی و پی وی سی تقسیم بندی می شوند که هر کدام برای موارد خاص مورد استفاده قرار می گیرد. برای استفاده از واتر استاپ ها به دور سازه در انتهای کار دو سر واتر استاپ ها را با دستگاه اتوی واتر استاپ گرم کرده و به حالت نیم مایع درمی آورند و دو سر را به هم اتصال می دهند. خرید واتر استاپ هیدروفیلی را ارزان انجام دهید.

شرکت کران کاو بتن ایران از فروصندگان‌معتبر انواع واتر استاپ با کیفیت بسیار بالا و قیمت ارزان می باشد. برای مشاهده ی محصولات به سایت رسمی این شرکت از طریق لینک ها مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید.

آدرس : تهران ، بلوار فردوس شرق ، پلاک 54 ، واحد 5

ایمیل: BetonIran.com@gmail.com

شماره تماس : 30  خط ویژه  02148472

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 722
نمایش همه
علاقه مندی ها ()