بتن موادی برای متصل کردن سازه های مختلف از قبیل سازه های سیمانی و فلزی و چوب و.... به هم می باشد در واقع بتن همانند چسبی عمل کرده و با پوشاندن بین قطعات آن را به هم اتصال می دهد. بتن مقاومت بالایی داشته و به سادگی از بین نخواهد رفت اما به بتن نیز افزودنی های بتن اضافه می کنند تا کار با آن را راحت کرده و مقاومت بتن را افزایش دهد. افزایش یافتن مقاومت بتن به طور چندبرابر بسیار مهم بوده و برای سازه های سنگین تر کارامد است پس این افزودنی های بتن نقشی مهم در ساخت بتن دارند. افزودنی های بتن در انواع مختلفی وجود دارد که ما با توجه به کارکردی که از بتن می خواهیم باید افزودنی بتن مناسب را انتخاب کنیم. برای خرید افزودنی های بتن و دیگر محصولات با قیمت ارزان به سایت مراجعه کنید.

در بتن از سیمان و آب استفاده می شود که آب اضافه شده به سیمان در زمان خشک شدن بتن تبخیر شده و برای روان کردن آب به کار می رود حال اگر به جای آب که روان کننده ای طبیعی است یک روان کننده ی مقاوم اضافه کنند در نهایت این روان کننده نقشی مقاومتی برای بتن انجام خواهد داد پس بتن سخت تر شده و پس از خشک شدن مقاومت بالایی دارد. روان کننده ها از افزودنی های بتن مورد نیاز برای مقاوم سازی ساختمان های ضد زلزله می باشند که توانسته اند مقاومت بتن را چند برابر سازند و به این طریق فرسایش را تا جای ممکن کمتر نمایند. برای خرید حباب زای بتن به سایت منتقل شوید.

شرکت کران کاو بتن ایران از فروشندگان بزرگ افزودنی های بتن در کشور ما می باشد. این شرکت خود تولید کننده بوده و در سطح بازار کمترین قیمت را برای محصولاتش در نظر گرفته که بتواند برای مشتریان به خرید به صرفه ای باشد.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 719
نمایش همه
علاقه مندی ها ()