لیبل وسیله ای برای معرفی یک محصول می باشد. لیبل برچسبی است که حاوی اطلاعاتی درمورد کالا یا محصولی می باشد که بر روی آن درج شده است. لیبل ها در دسته بندی های مختلفی وجود دارند. برای اطلاع از  قیمت لیبل به سایت مراجعه کنید.

انواع لیبل

از انواع لیبل ها لیبل کاغذی، لیبل  بی رنگ یا شفاف، لیبل حرارتی، لیبل متال، لیبل سکریتی، لیبل پی وی سی، لیبل تایوگ و لیبل پارچه ای و.... در بازار موجود است که با توجه به نوع کالا می توان نوع لیبل مناسب با آن را انتخاب کرد. در فروشگاه ها یا انبار محصولات با استفاده از لیبل ها شناسایی می شوند. بر روی لیبل ها اطلاعاتی از قبیل نام محصول، نام برند، تاریخ تولید و انقضا، کد کالا و.... درج می گردد که اغلب بر روی لیبل شکل های مختلف نیز چاپ می کنند. لیبل ها از لحاظ کیفیت و شرایط ماندگاری با هم متفاوت هستند و برای انتخاب لیبل باید با انواع آن آشنا باشید. برای سفارش چاپ لیبل دیجیتال به سایت مراجعه کنید.

از رایج ترین نوع لیبل ها لیبل کاغذی می باشد که برای کالاهای مختلف از قبیل مواد غذایی و دارویی و پوشاک و... از این نوع لیبل استفاده می شود و این نوع لیبل قیمتی ارزان و در شرایط آب و هوایی خشک ماندگاری خواهد داشت. نوع دیگر از لیبل ها لیبل حرارتی است که این لیبل برای درج اطلاعات به ریبون نیاز نداشته اما از معایب این نوع لیبل کم رنگ شدن اطلاعات پس از چند روز می باشد. نوع دیگر از لیبل ها لیبل پی وی سی است که این نوع لیبل به شکل پلاستیک مانند بوده و در صورت کشیدگی پاره نمی شود و نیز در حرارت تا هشتاد درجه نیز می تواند ماندگاری داشته باشد. شرکت خدمات چاپ سورن چاپ انواع لیبل ها را با قیمتی ارزان انجام می دهد که کار چاپ با بهترین کیفیت خواهد بود.

آدرس: تهران،ميدان بهارستان، برج بهارستان، واحد 326

تلفن تماس:    02133934182

تلفن همراه:     09125704163

ایمیل : archivesoren@gmail.com

ساعت کاری این مجموعه 8.30 الی 18.00 می باشد.
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 735
نمایش همه
علاقه مندی ها ()