تابلو استیل یکی از محبوب ترین تابلو ها می باشد زیرا این تابلو ها به دلیل به کار رفتن فلز استیل در آن ها از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند و می توانند در هر شرایط آب و هوایی مورد استفاده قرار بگیرند زیرا ضد زنگ بوده و استحکام بالایی دارد. برای سفارش انواع تابلو استیل به سایت مراجعه نمایید.

ساخت تابلو استیل

تابلو استیل ها در ابتدا با دست برش داده می شدند و برای برش از قیچی یا اره استفاده می شد که برش های حاصل منظم نبود و کیفیت پایینی داشت اما امروزه با روی کار آمدن لیزر برش استیل به صورت منظم و یکدست ایجاد شده و در نهایت حروف بسیار زیبا و باکیفیت ایجاد می شود. تابلو استیل ها از تنوع بالایی برخوردارند و در تابلوسازی مدرن از ورقه های پلکسی در کنار استیل به کار گرفته می شود که باعث زیبایی بیشتر و تنوع بالا در تابلو استیل ها می شود.

 از دیگر مزایای استیل جلای آن است که باعث دیده شدن بهتر آن می شود همین طور استیل در دما های بالا و پایین تغییر شکل نداده و می تواند سال ها دوام داشته باشد.

ساخت تابلو استیل توسط مراکز تابلوسازی انجام می گیرد که این مراکز انواع تابلو استیل و تابلو های دیگر را در تنوع بالا به تولید می رسانند. برای ساخت تابلو با توجه به ابعاد تابلو انتخاب نوع آن و کلماتی که می خواهید بر روی تابلو قرار گیرد ، اقدام نمایید و برای ساخت تابلو از یک مرکز تابلو سازی معتبر کمک بگیرید. شرکت گروه تابلوسازی رامین از جمله سازندگان انواع تابلو به صورت کاملا حرفه ای می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد انواع تابلو و قیمت ها به سایت مراجعه کرده و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

آدرس دفتر: تهران،خیابان دماوند(تهران نو)ایستگاه فتحنایی،پاساژ رئیسی طبقه دوم

آدرس کارخانه : تهران ،جاده ورامین نرسیده به قرچک،شهرک صنعتی ولیعصر،بلوک 1004 قطعه A100

شماره تماس :77586144-021

09128982697

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 917
نمایش همه
علاقه مندی ها ()