یکی دیگر از انواع تابلو های تبلیغاتی که بسیار مورد پسند مشاغل مختلف قرار گرفته تابلو کامپوزیت است. تابلو کامپوزیت از لایه ی کامپوزیتی تشکیل شده که توسط فلزات و اتصالات در جای خود ثابت می ماند و روکشی روی ورقه های کامپوزیت را احاطه می کند. حروف و اشکال در تابلو های کامپوزیت به صورت برجسته و زیبا طراحی می شود. کامپوزیت تشکیل شده از دو ورقه ی آلومینیومی و در میان آن ها پلی اتیلن می باشد.برای خرید و فروش تابلو کامپوزیت به سایت مراجعه نمایید.

مزایای تابلو کامپوزیت

آلومینیوم به کار رفته در تابلو های کامپوزیت از مقاومت مناسبی برخوردار بوده و همین طور سبک است و قابلیت جابه جایی راحتی دارد. همین طور در تابلو های کامپوزیت می توان طرح های بسیار متنوعی را اجرا کرد و از رنگ ها و اشکال مختلف استفاده نمود. تابلو های کامپوزیت در برابر تابش مستقیم آفتاب و همین طور در آب و هوای مختلف مقاومت کافی را داشته و تغییر شکل نمی دهد. تابلو های کامپوزیت ضدحریق می باشد و نیز قابلیت شستن را هم دارد که این قابلیت آن را در برابر بارش باران حفظ می کند. برای خرید انواع تابلو از تابلوسازی حرفه ای طریق لینک به سایت مراجعه نمایید.

در واقع انواع تابلو کامپوزیت از زیباترین و جدیدارین تابلو ها به شمار می رود که می توان طرح های متنوعی را بر روی آن اجرا کرد و به همین دلیل این تابلو ها مورد توجه افراد واقع شده اند و در مراکز تابلوسازی به صورت گسترده تولید می گردند.

گروه تبلیغاتی رامین از بزرگ ترین مراکز ساخت تابلو می باشد که ساخت تمامی انواع تابلو ها را با کیفیت بالا در مجموعه ی خود داراست. در این مرکز از بهترین و باتجربه ترین افراد برای طراحی و ساخت تابلو ها استفاده می گردد. برای ساخت تابلو می توانید از طریق لینک ها به سایت این مجموعه انتقال پیدا کنید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

آدرس دفتر: تهران،خیابان دماوند(تهران نو)ایستگاه فتحنایی،پاساژ رئیسی طبقه دوم

آدرس کارخانه : تهران ،جاده ورامین نرسیده به قرچک،شهرک صنعتی ولیعصر،بلوک 1004 قطعه A100

شماره تماس :77586144-021

09128982697

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 881
نمایش همه
علاقه مندی ها ()