تابلو ها در انواع مختلفی تولید می شوند که هر کدام دارای مزیت و معایب خود می باشد. تابلو های پلکسی نمونه ای انواع تابلو هستند که امروطه در سطح شهر بسیاری از نمونه های این تابلو ها را مشاهده می کنیم. تابلو پلکسی یا تابلوی پلاستیک در ایران از سال های دور مورد استفاده قرار می گرفت که نزدیک به شصت سال از آن می گذرد. در ابتدا طرح تابلو پلکسی ساده بود و بدون قابلیت نورپردازی مورد استفاده قرار می گرفت اما امروزه با روی کار آمدن نئون می توان ترکیب زیبایی از تابلو پلکسی را با نورپردازی مشاهده کرد. البته بعده ها لامپ های smd در تابلو های پلکسی جای گرفت که توانست نمونه های مدرن تری را برای ما ایجاد کند. بنابراین همان طور که گفته شد تابلو های پلکسی از قدیمی ترین نوع تابلو در کشور ما است که رفته رفته شکلی جدیدتر به خود گرفته و امروزه هم از این تابلو به صورت گسترده استفاده می شود. برای خرید و فروش تابلو پلکسی به سایت مراجعه نمایید.

ماهیت تابلو پلکسی

پلکسی نوعی ماده ی پلیمری است که از پلی کربنات به دست می آید و این ماده شفاف بوده و کدر بودن پلاستیک را ندارد بنابراین نورپردازی را از خود عبور می دهد.

تابلو های پلکسی یا تابلو پلاستیک در تابلوسازی پیشرفته دارای تنوع طرحی بسیار بالایی بوده و می تواند در رنگ بندی دلخواه ساخته شود که مراکز ساخت تابلو مانند گروه تبلیغاتی رامین به طور حرفه ای در بخش ساخت تابلو پلکسی ها فعالیت داشته و تابلو هایی را با استفاده از بهترین متریال به تولید می رساند. تابلو های ساخته شده در این مروز به دلیل حذف واسطه ها و به دلیل هدف رضایت مشتریان، به صورت بسیار ارزان تر از بازار ارائه می گردد. برای سفارش تابلو های مورد نظر به سایت این مجموعه مراجعه فرمایید

آدرس دفتر: تهران،خیابان دماوند(تهران نو)ایستگاه فتحنایی،پاساژ رئیسی طبقه دوم

آدرس کارخانه : تهران ،جاده ورامین نرسیده به قرچک،شهرک صنعتی ولیعصر،بلوک 1004 قطعه A100

شماره تماس :77586144-021

09128982697

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 894
نمایش همه
علاقه مندی ها ()