افرادی که اقدام به خرید 206 اقساطی می کنند تحویل دادن فوری ماشین برایشان اهمیت بسیار زیادی دارد. در واقع به همین دلیل است که به دنبال بهترین نمایندگی های خرید و فروش این خودرو می باشند.  اگر شما می خواهید 206 اقساطی خود را در کمترین زمان دریافت کنید بهتر است خریدتان را از نمایندگی های ایران خودرو انجام دهید. در این صورت بر اساس روند قانونی که طی می شود شما می توانید در کمترین زمان خودروی خود را تحویل بگیرید.برای اطلاع از قیمت فروش 206 اقساطی به سایت مراجعه کنید.

تحویل 206 اقساطی  در کمترین زمان :

پژو 206 دارای دو موتور می باشد که حجم آنها 1360 و دیگری 1587 است. از آنجایی که سطح تجهیزات آن با یکدیگر متفاوت می باشد آن را در سری های متنوع تولید کرده اند. تیپ های متفاوتی که در تولید این خودرو وجود دارد موجب شده است که طرفداران آن روز به روز بیشتر شود. با وجود هر نوع تغییری که در تیپ های متنوع 206 به وجود آورده اند هنوز هم بسیاری از افراد این خودرو را بسیار می پسندند و خریداری می کنند. قوای فنی این خودرو یکی از موارد بسیار مهمی می باشد که مورد قبول تمامی کارشناسان قرار گرفته و افراد به آن علاقه دارند. فروش اقساطی انواع خودرو های داخلی در سایت قرار دارد.

شما زمانی که این خودرو را خریداری می کنید و در حین قرارداد بستن می توانید آن را تحویل بگیرید. بنابراین باید بدانید تحویل این خودرو توسط نمایندگی در زمان بسیار کمی صورت می گیرد و هیچ گونه تحویل دراز مدتی در قرارداد این خودرو وجود ندارد. دقت داشته باشید تا زمانی که اقساط این خودرو را به صورت کامل پرداخت نکرده باشید به شما سند تعلق نمی گیرد. بنابراین هر زمان که آخرین قسط را پرداخت کردید می توانید سند آن را هم دریافت کنید. شرایط واگذاری خودرو هم قوانین مخصوص به خودش را دارد و شما می توانید در مورد آن با نمایندگان شرکت سایا خودرو مشورت کنید.

آدرس  : بالاتر از میدان ونک برج نگار ط ۵ واحد ۹

تلفن تماس شرکت : ۸۸۲۰۲۷۵۲

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 766
نمایش همه
علاقه مندی ها ()