بسیاری از افرادی که به دنبال خرید 405 اقساطی می باشند باید شرایط خرید آن را داشته باشند تا بتوانند این خودرو را خریداری نمایند. 405 از آن دسته خودروهایی می باشد که بسیاری از مردم ایران به آن علاقه دارند، چرا که از نظر موتوری دارای بهترین کیفیت و بدنه سالمی است. این خودرو در واقع یکی از خودروهای فرانسوی می باشد که ایران آن را مونتاژ کرده است و ایران خودرو تولید آن را سال های بسیار زیادی است که بر عهده رفته است. فروش و خرید 405 اقساطی چندین سال می باشد که رایج گشته و افراد زیادی این خودرو را خریداری می کنند.

شرایط خرید 405 اقساطی چیست ؟

خودروی 405 عمر طولانی دارد و از آنجایی که قدمت آن بسیار بالا می باشد در این سال ها بسیاری از افراد این خودرو را خریداری می کنند. طراحی ظاهری آن سال های بسیار زیادی است که هنوز عوض نشده، چرا که افراد با همین طراحی این خودرو را بیشتر قبول دارند. برخی از شرایطی که شما باید برای خرید قسطی 405 داشته باشید عبارت می باشد از :

  1. شما باید به نام خود دسته چک داشته باشید تا چک خرید را به نمایندگی ایران خودرو تحویل دهید، در غیر این صورت ماشین تحویل شما داده نمی شود.

2.ارائه گردش سه ماه حساب بانکی جاری تان یکی از مهمترین مدارکی می باشد که باید آن را تحویل دهید، در واقع شما تنها در این صورت می توانید به نمایندگی ثابت کنید که قادر هستید اقساط را پرداخت نمایید. برای اطلاع از فروش اقساطی ایران خودرو به سایت مراجعه کنید.

  1. مدارک سکونتی تان را باید برای انتقال سند و همچنین تعویض کردن پلاک خودرو باید تحویل دهید.
  2. در صورتی که نیاز باشد باید مدارک شغلی تان را هم ارائه دهید، البته که باید دقت داشته باشید نمایندگی تنها در صورت نیاز این مدارک را از شما درخواست می کند.شرکت سایا خودرو در خدمت شماست.

    آدرس  : بالاتر از میدان ونک برج نگار ط ۵ واحد ۹

    تلفن تماس شرکت : ۸۸۲۰۲۷۵۲

    ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 812
نمایش همه
علاقه مندی ها ()