بسیاری از افراد از آنجایی که نمی توانند  هزینه خرید 405 اقساطی را به طور کامل پرداخت کنند به دنبال نوع کارکرده این خودرو هستند. در واقع باید بدانید که کارکرده این خودرو نسبت به نوع صفر کیلومتر آن هزینه پایین تری دارد و به همین دلیل فروش آن بسیار بیشتر است. شما می توانید 405 اقساطی کارکرده را از نمایندگی های مجاز ایران خودرو خریداری کنید و تعداد اقساط آن هم پایین تر است و هم مبلغ آنها هم کمتر می باشد. البته که باید برای خرید خودروی 405 کارکرده به برخی از نکات بسیار مهم توجه داشته باشید تا بتوانید سال های سال از آن خودرو استفاده کنید.

نکاتی در خرید 405 اقساطی  کارکرده :

برای خرید خودروی 405 کارکرده شما می توانید با کارشناسانی که در نمایندگی ها فعالیت می کنند مشورت کنید تا بر اساس برخی از نکات مهم خودروی مورد نظر شما را تحویل تان دهند. این نکات عبارت است :

  1. یکی از مهمترین و اصلی ترین نکاتی که شما باید به آن توجه بسیار زیادی داشته باشید این است که رنگ بدنه خودرو فابریک باشد. برخی از خودروهایی که رنگ کرده است و بدنه آنها بر اثر تصادف رنگ شده است قیمت پایین تری دارد، به همین دلیل باید به این نکته مهم توجه بسیار زیادی داشته باشید.
  2. از دیگر نکات مهم در خرید قسطی 405 کارکرده اهمیت دارد بیمه آن می باشد. اگر بیمه خودرو زمان کافی داشته باشد بدون شک این خودرو انتخاب مناسبی برای شما به شمار می رود و می توانید با خیالی آسوده آن را خریداری کنید.ب رای اطلاع از شرایط فروش اقساطی ایران خودرو به سایت مراجعه کنید.

3. از نظر ایمنی و موتوری هم باید خودرو را به خوبی مورد بررسی قرار دهید تا از عملکرد آن اطمینان کافی به دست آورید. اگر می خواهید از ایمنی و موتور آن مطمئن شوید بهتر است سوار این خودرو شوید تا کار کردن آن اطمینان کافی به دست آورید.  شرکت سایا خودرو در خدمت شماست.

آدرس  : بالاتر از میدان ونک برج نگار ط ۵ واحد ۹

تلفن تماس شرکت : ۸۸۲۰۲۷۵۲

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 783
نمایش همه
علاقه مندی ها ()