شیلنگ شیلان از محبوب ترین محصولات صنعتی تأسیساتی محسوب می شود. در بازار انواع شیلنگ شیلان عرضه می شود که قابلیت های منحصر به فرد را شامل می شود که نسبت به شیلنگ های قدیمی مستحکم و دوام بالایی دارد. در ادامه به برخی از ویژگی های شیلنگ های شیلان می پردازیم. برای خرید شیلنگ شیلان باکیفیت به سایت مراجعه کنید.

خرید و فروش شیلنگ شیلان با کیفیت

شیلنگ های شیلان و شیلنگ های پیسوار از پرفروش ترین دسته های شیلنگ در بازار می باشد که در صنایع تأسیسات خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار گرفته می شود. انعطاف پذیری بالا، ضد اکسید شدن و مقاومت بالا در برابر حرارت گرما تا 110 درجه سانتیگراد و همچنین سرما تا منفی 30 درجه از مهمترین مزایای شیلنگ های شیلان استیل می باشد. در بازار انواع شیلنگ تأسیساتی را می توان با جنس استیل و لاستیک مشاهده نمود که با لایه ای از روکش حصیری یا آکاردئونی محافظت می شود. در نتیجه انعطاف پذیری شیلنگ ها را بیش از پیش افزایش می دهد و به هر طرف می توان حرکت داد.

با پیشرفت فناوری، انواع شیلنگ شیلان برند ایرانی و برند خارجی می توان تهیه نمود که دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشند. با خرید با کیفیت ترین شیلنگ شیلان می توان دوام و ماندگاری لوله کشی تأسیسات را بهبود بخشید. فروش انواع شیلنگ شیلان و فن کوئل را می توان مشاهده نمود که از انعطاف پذیری بیشتری برخوردار می باشد که روکش حصیری شکل آن موجب افزایش انعطاف پذیری شیلنگ گشته است. برای خرید شیلنگ به سایت مراجعه کنید. 

قیمت خرید شیلنگ شیلان

قیمت خرید شیلنگ شیلان وابسته به برند، جنس و کاربرد شیلنگ شیلان دارد. به همین دلیل می توانید متناسب با نیاز اتصالات صنعتی و خانگی به جای لوله، زانویی و کوپلینگ از انواع شیلنگ شیلان استیل روکش دار حصیری استفاده نمائید.

گروه لوله و اتصالات صنعت پایپ با سال ها تجربۀ فروش و پخش انواع شیلنگ شیلان، قادر به فروش انواع شیلنگ با برند داخلی و خارجی می باشد که از کیفیت بالا و قیمت ارزان برخوردار می باشند.

آدرس: تهران خیابان خیام شمالی

ایمیل : info@sanatpipe.com

بهترین و سریع ترین راه مشاوره ارتباط از طریق واتس آپ می باشد. در تماس با کارشناسان ما حتما اعلام بفرمایید از سمت سایت صنعت پایپ تماس می گیرید و از تخفیف ویژه برخوردار شوید.

شماره تماس کارشناس فروش: 09128994542

شماره واتس آپ: 09128994542

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 914
نمایش همه
علاقه مندی ها ()