اسباب بازی وسایلی است که متشکل از قطعات کوچک و بزرگ می باشد که در جهت سرگرم نمودن کودکان طراحی شده اند. کودکان از زمان نوپایی به بعد از اسباب بازی برای سرگرم کردن خود و تفریح استفاده می کنند. با خرید اسباب بازی مناسب می توانید رشد حرکتی و ذهنی کودکان خود را تقویت کنید. چندین معیار مهم در انتخاب بهترین اسباب بازی ملاک می باشد که می توان به کیفیت اسباب بازی، ردۀ سنی کودک، سطح ایمنی و قیمت اسباب بازی اشاره نمود.

خرید مناسب ترین اسباب بازی

اسباب بازی آموزشی، اسباب بازی فکری و ذهنی، اسباب بازی حرکتی، اسباب بازی ماشین آلات و ربات، اسباب بازی لگو، اسباب بازی ماکت سازی، اسباب بازی موزیکال، اسباب بازی عروسکی، اسباب بازی هنری و نقاشی، لوازم دوخت و دوز، ابزارآلات مشاغل مختلف، طناب و توپ از جمله انواع اسباب بازی های کودکانه است که متناسب با رده های سنی مختلف طراحی شده اند. کودکان نیاز به بازی کردن با وسایل اسباب بازی دارند چون قوای شناخت و درک کودکان از محیط پیرامون خود اندک می باشد. در نتیجه با خرید اسباب بازی می توانید به کودکان خود کمک کنید که در مدت زمان قابل قبول حواس خود را تقویت کنند.

قیمت فروش اسباب بازی

قیمت فروش اسباب بازی به فاکتورهای متعددی چون اندازۀ اسباب بازی، نوع و هدف اسباب بازی بستگی دارد. با افزایش آمار فروش اسباب بازی در طرح و مدل های مختلف، امکان انتخاب و خرید اسباب بازی با قیمت ارزان برای مشتریان محیا شده است. خوشبختانه کودکان با افزایش سن قادر به انتخاب اسباب بازی مورد دلخواه خود می باشند و در نتیجه والدین باید به نظر و انتخاب کودکان ارزش قائل شوند. برای خرید اسباب بازی پسرانه به سایت مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی بازی ساز مارکت با استفاده از پرسنل با تجربه و کارآمد، قادر به ارائه مشاوره به والدین، در خصوص انتخاب و خرید مناسب ترین اسباب بازی مطابق با رده های سنی مختلف و جنسیت کودکان می باشد.

 

آدرس : تهران  خیابان پیروزی-نبرد جنوبی-خیابان آهنگ-پلاک 29

ایمیل : info@bazisazmarket.com

شماره های تماس : 02136622863 ، 09125285488

فکس :  02136622873

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 740
نمایش همه
علاقه مندی ها ()