بلدوز یا هموار ساز، همان طور که از نام آن هم پیداست اغلب برای یکسان سازی و هموار کردن سطوح مورد استفاده قرار می گیرد، اما کاربرد های دیگر هم دارد، که در ادامه توضیح داده می شود، قطعات بلدوزر  که شامل تیغه، ریپر، سیستم هدایت کننده، موتور، گیربکس و غیره می شود، در اثر فشار و سایدگی به مرور مستهلک می شوند و باید قطعات یدکی اصلی و با کیفیت را جایگزین قطعات معیوب نمود. از دیگر کاربرد های بلدوز می توان به ایجاد راه های موقتی در مناطق صعب العبور،دکاپاژ، پر کردن گودال ها و کندن زمین اشاره کرد، که این فعالیت ها فشار بسیار بالایی را به قطعات بلدوزر وارد می کند، و باعث کاهش عمر مفید آن ها می شود. مراجعه به  شرکت های معتبر بازرگانی وارد کننده لوازم یدکی ماشین آلات سنگین راهسازی بهترین گزینه برای خرید قطعات بلدوزر با مناسب ترین قیمت موجود در بازار می باشد، زیرا این شرکت ها با سال ها فعالیت در این زمینه نمایندگی برندهای معتبری همچون کوماتسو، کاترپیلار، لیبهر، زملاین، هپکو و غیره را کسب کرده اند، و محوصولات خود را با تضمین کیفیت به دست   مخاطبین شان می رسانند.

انواع بلدوزر ها را می توان برحسب نوع سیستم حرکتی در گروه های چرخ دار، خزنده و مینی بلدوزر ها قرار داد، که هر کدام از آن ها مناسب برای شرایط محیطی و اقلیمی خاصی هستند، و قطعات بلدوزر هم متناسب با تغییر نوع و مدل آن ها تغییر می کند. از دیگر معیار های گروه بندی انواع بلدوزر ها می توان به ابعاد، ظرفیت و نوع کارکرد آن ها اشاره کرد، که در ردیف بلدوزر های  کوچک، متوسط، بزرگ و بلدوزرهای جمع آوری مواد زائد قرار می گیرند، که قیمت قطعات بلدوزر و ابعاد و مشخصات فنی و فیزیکی آن ها در هر گروه متفاوت است. برای خرید قطعات بلدوزر کوماتسو به سایت مراجعه کنید.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی سالهاست ، که به عنوان معتبرترین نمایندگی فروش قطعات بلدوزر فعالیت می کند، و با مراجعه به آدرس وب سایت آن می توان انواع قطعات ماشین آلات راهسازی را با ارزان ترین قیمت و تضمین کیفیت و اصالت کالا خریداری نمود.

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 663
نمایش همه
علاقه مندی ها ()