بیل بکهو از پر کاربردترین ماشین های عمرانی است، که در تمامی صنایع از جمله، کشاورزی، باغداری، تاسیسات، راه و ساختمان و غیره کاربرد دارد. قطعات بیل بکهو به دلیل فعالیت مستمر این ماشین کوچک صنعتی به سرعت در معرض استحکاک و فرسودگی قرار می گیرند و به مرور شرایط تعویض آن ها پیش خواهد آمد. برای خرید انواع قطعات بیل بکهو می توان به سادگی و از طریق ثبت نام در فروشگاه های معتبر و نمایندگی های عرضه کننده این محصولات اقدام نمود، تا بتوان تمامی قطعات مورد نظر را با گارانتی اصالت و تضمین کیفیت کالا تهیه کرد. بیل بکهو یا بکهو لودر را می توان ترکیبی از لودر و بیل مکانیکی دانست، زیرا این ماشین کوچک صنعتی، ویژگی های هر دوی این ماشین آلات را برای انجام کارهای متوسط و سبک دارد.  از اصلی ترین قطعات بیل بکهو می توان به سیستم فشار هیدرولیک، موتور، پایه های تعادل، لودر و بیل بکهو اشاره کرد، که در صورت خرابی هر کدام از آن ها امکان کار با این ماشین چند منظوره وجود نخواهد داشت.

بیل بکهو با استفاده از سیستم فشار هیدرولیک فعالیت می کند و به دلیل قابلیت چرخش، این امکان را فراهم می کند تا عملیات دپو بدون جابجایی ماشن انجام شود، و اینگونه سرعت انجام عملیات چند برابر شود. قطعات بیل بکهو  از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند، اما مانند هر وسیله ی مکانیکی دیگری پس از سپری شدن عمر مفید آن ها باید با قطعات اصلی و با کیفیت این برند تعویض شوند. قیمت قطعات بیل بکهو در نمونه های اصلی و اورجینال این کمپانی به دلیل کیفیت و دوام بالا قدری بیشتر از برند های متفرقه و بی کیفیت می باشد، زیرا استفاده از این قطعات به مرور هزینه های تعمیر و نگهداری بیل بکهو را بالا می برد. برای خرید قطعات بیل بکهو سنو پارس به سایت مراجعه کنید.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی از بزرگ ترین نمایندگی های فروش قطعات بیل بکهو  می باشد، که تمامی محصولات خود را با گارانتی تعویض و اصالت کالا به دست مخاطبانش در سراسر کشور می رساند.

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 681
نمایش همه
علاقه مندی ها ()