بیل  مکانیکی از بزرگ ترین ماشین های صنعتی می باشد، که در پروژه های مختلف زیربنایی و عمرانی مورد استفاده قرار می گیرد. قطعات بیل مکانیکی فارغ از نوع و برند  سازنده آن ها در هنگام کار، فشار و استحکاک بسیار بالایی را متحمل می شوند، که این امر به مروز زمینه ساز سایدگی و فرسودگی آن ها می شود.  سهولت دسترسی به قطعات بیل مکانیکی، هزینه های پایین تعمیر و نگهداری و داشتن خدمات پشتیبانی طولانی مدت از مهمترین انتظاراتی است، که خریداران ماشین آلات سنگین از کمپانی های سازنده دارند.  حفاری، گودبرداری، خاک برداری، پی ریزی و جابجایی اجسام سنگین از مهمترین کاربرد های استفاده از بیل مکانیکی می باشد. کابین، بازوها، باکت، مفاصل، موتور، سیستم هیدرولیک و غیره از مهمترین قطعات بیل مکانیکی هستند، که در صورت خرابی به راحتی می توان آن ها را تعویض نمود، با استناد به این موضوع دوام بالای این ماشین آلات به اثبات میرسد. قیمت انواع قطعات بیل مکانیکی بسته به نوع،مدل دستگاه، کیفیت ساخت و مشخصات فیزیکی آن ها متغییر است.

بیل مکانیکی را می توان در شمار ماشین آلات چند منظوره قرار داد، بطوریکه با تعویض برخی قطعات بیل مکانیکی مانند  باکت با  قطعاتی نظیر  مته، قیچی فلز بر و سنگ شکن می توان از این وسیله غول پیکر برای تخریب سازه های بزرگ بتنی و یا برش سنگ ها و فلزات استفاده نمود. بیل مکانیکی ها بر اساس ساختار فیزیکی در دو دسته چرخ لاستیکی، زنجیری قرار می گیرند، که هر کدام از آن ها کاربرد خاصی دارند، و از نظر برخی قطعات بیل مکانیکی تفاوت هایی با یکدیگر دارند.   بهترین راه خرید انواع قطعات بیل مکانیکی مانند خرید قطعات بیل مکانیکی نیوهلند با مناسب ترین قیمت مراجعه به فروشگاه های معتبر و رسمی عرضه کننده لوازم یدکی ماشین آلات سنگین می باشد، زیرا کیفیت و سلامت کالا در این مراکز تضمین شده است.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی با بیش دوهه فعالیت در زمینه فروش قطعات بیل مکانیکی اکنون توانسته نمایندگی برند های مطرح و معتبری همچون کوماتسو، لیبهر، دوسان، هیتاچی و غیره را از آن خود نماید. با مراجعه به وب سایت این نمایندگی می توان انواع قطعات بیل مکانیکی را با ارزان ترین قیمت و تضمین سلامت و کیفیت کالا خریداری کرد.

 

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 692
نمایش همه
علاقه مندی ها ()