پارکت لمینت یکی از کفپوش های پرفروش دکوراتیو است که از زیبایی خاص و مزایای متنوعی برخوردار می باشد. در دنیای امروز خرید و فروش پارکت لمینت نسبت به سایر کفپوش ها بیشتر استقبال می شود چون مصارف گسترده ای دارد و قابل استفاده در هر شرایط محیطی می باشد. در بازار انواع پارکت چوبی و پارکت های لمینت عرضه می شود که هر کدام از آنها دارای یکسری ویژگی های اختصاصی می باشند. برای خرید پارکت لمینت به سایت مراجعه کنید.

مزایای خرید پارکت لمینت

از مزایای پارکت های لمینت می توان به قابل شستشو بودن و مقاومت بالا نسبت به تابش مستقیم نور خورشید، ضربه، خط و خش و سائیدگی اشاره نمود. در بازار انواع پارکت لیمنت فروخته می شود که دارای طرح های متنوعی از چوب طبیعی می باشند و امکان هارمونی رنگ را بیش از پیش بهبود بخشیده اند. به عبارتی برای طراحی دکوراسیون داخلی مدرن و امروزی می توان انواع پارکت لمینت رنگ روشن را با طرح های زیبا و خیره کننده و قیمت ارزان خریداری نمود. معمولاً ضخامت کفپوش پارکت لمینت 8، 10 و 12 میلی متر می باشد که امکان خرید سفارشی پارکت لمینت نیز با ضخامت مورد دلخواه مشتریان نیز فراهم می باشد.

قابل ذکر است که قیمت خرید پارکت لمینت به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که می توان به قابلیت های پارکت لمینت و اندازه های پارکت ها اشاره نمود. طرح چوب و لایه محافظتی پارکت می تواند در میزان زیبایی و همچنین دوام و ماندگاری پارکت لمینت مؤثر باشد. در نتیجه زمان خرید پارکت لمینت ضد آب تمام جوانب شکل ظاهری و همچنین مشخصات فنی پارکت را توجه داشته باشید تا در نهایت بهترین پارکت لمینت را متناسب با ترکیب دکوراسیون داخلی خریداری نمائد.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس با سال ها کسب تجربه در حوزۀ فروش انواع پارکت لمینت، قادر به ارائه مشاوره به مشتریان در خصوص انتخاب مناسب ترین کفپوش پارکت می باشد.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 764
نمایش همه
علاقه مندی ها ()