اصول طراحی دکوراسیون داخلی

 طراحی دکوراسیون داخلی  با توجه به محیط‌های مختلف، متفاوت است. یعنی دکوراسیونی که برای منزل طراحی می‌شود با دکوراسیون محل کار متفاوت است. اگر بخواهیم جزئی‌تر به قضیه نگاه کنیم، دکوراسیونی که در منازل هم استفاده می‌شوند با توجه به سلیقه‌ها و یا حتی شرایط آب‌وهوایی متفاوت است. ممکن است فردی دکوراسیون داخلی کلاسیک دوست داشته باشد و دیگری تمایل به استفاده از وسایل لوکس و مدرن داشته باشد. تمام این موارد تا حد زیادی به سلیقه‌ی اشخاص برمی‌گردد اما می‌توان گفت که در برخی موارد مبنای مشترکی وجود دارد.

نکات مهم در طراحی دکوراسیون داخلی منزل

در طراحی دکوراسیون داخلی منزل توجه به چندین نکته ضروری است. اول اینکه باید به رنگ و هماهنگی آن با سایر وسایل خانه بسیار توجه کرد. این هماهنگی به آن معنا نیست که تمام خانه یک‌رنگ باشد بلکه منظور استفاده از رنگ‌هایی است که در کنار هم ترکیب خوبی شکل می‌دهند. توجه به رنگ‌ها و آشنایی با هر یک می‌تواند منجر به طراحی دکوراسیونی خاص شود.

از سویی دیگر به این نکته نیز دقت کنید که از فضاهای خانه باید بهترین استفاده را کرد. یعنی نباید به دلیل استفاده از یک طراحی نابجا محیط خانه را بیهوده اشغال کرد یا موجب آن شد که نتوان از تمام فضا به شکلی مفید استفاده کرد.برای اجرای دکوراسیون خانه با ما تماس بگیرید.

نکات مهم در طراحی دکوراسیون

نورپردازی و اهمیت به کنتراست نیز از دیگر موارد مهم در دکوراسیون داخلی منازل است. با استفاده از نورپردازی می‌توان در مصرف انرژی صرفه‌جویی کرد. در خانه‌ای که با نور مناسب طراحی شده باشد در بسیاری از موارد نیاز به روشن کردن چراغ‌های متعدد و لوسترهای مختلف نیست.

مورد دیگر که در طراحی دکوراسیون داخلی منزل بسیار مهم است عدم استفاده‌ی افراطی از وسایل مختلف است. نیازی نیست تمام خانه را با وسایل و تابلوها و چراغ‌های مختلف پر کنید تا نشان دهید که دکوراسیون خاص یا زیبایی دارید. حفظ سبک نیز در طراحی مهم است. سعی کنید سبک مشخصی را در طراحی پیاده کنید تا بر زیبایی خانه‌تان بیفزایید. شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا قادر به ارائه مشاوره رایگان و اجرای پروژه های طراحی دکوراسیون داخلی شما با قیمت مناسب می باشد.

 

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

 شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد 2            شماره تماس : 44274146 - 44890732

ایمیل: info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

فکس :  44274146-021 

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

 

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 804
نمایش همه
علاقه مندی ها ()