کابینت آشپزخانه از اساسی ترین اجزای دکوراسیون داخلی آشپزخانه به حساب می آید. کابینت از مهم ترین وسایلی است که برای نظم بخشیدن به آشپزخانه مورد استفاده قرار گرفته می شود. طراحی کابینت آشپزخانه به نحوی است که شامل طبقات مختلف می باشد که در نتیجۀ آن می توان ظروف و وسایل برقی آشپزخانه و همچنین برخی از مواد غذایی را درون کابینت های آَشپزخانه نگهداری نمود. اجرای کابینت آَشپزخانه نیاز به دانش کافی دارد، در نتیجه می توانید از تجربیات شرکت های طراحی دکوراسیون داخلی، برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه استفاده نمائید.

طراحی کابینت آشپزخانه مدرن

با طراحی کابینت آشپزخانه مدرن می توانید از مزایای جدیدترین تکنولوژی در ساخت کابینت آشپزخانه بهره مند شوید و در نتیجۀ آن از فضای دکوراسیون به بهترین شکل ممکن استفاده نمائید. ساخت کابینت های آشپزخانه با در نظر گرفتن افزایش مقاومت کابینت در برابر نفوذ آب، نگهداری راحت از کابینت، طرح و رنگ مناسب، عدم تجزیه ناپذیری، یراق آلات شیک و کاربردی، مقاوم در برابر حرارت، عدم آسیب پذیری در برابر خط و خش، سهولت در تمیز کردن سطوح کابینت و قیمت ارزان طراحی می شود. طراحی دکوراسیون آشپزخانه در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان بسیار چشمگیر می باشد چون کابینت های آشپزخانه فضای بیشتری را به خود اختصاص می دهد. در نتیجه می توانید از جدیدترین تکنولوژی ها را در طراحی دکوراسیون آشپزخانه مشاهده نمود که مقاومت بالایی نسبت به حرارت و آب داشته باشته باشند. برای نصب حرفه ای کابینت آشپزخانه با ما تماس بگیرید.

هزینۀ ساخت کابینت آشپزخانه

هزینۀ ساخت و طراحی کابینت آشپزخانه به کیفیت یراق آلات، متراژ کابینت و جنس کابینت بستگی دارد. در نتیجه می توانید مناسب ترین کابینت آشپزخانه را با قیمت ارزان سفارش دهید.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا به عنوان یکی از شرکت های طراحی دکوراسیون داخلی، می تواند بروزترین پروژه های طراحی کابینت آشپزخانه را متناسب با دکوراسیون داخلی مدرن و کلاسیک پیاده سازی نماید.

 

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

 شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد 2            شماره تماس : 44274146 - 44890732

ایمیلinfo@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

فکس :  44274146-021 

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 727
نمایش همه
علاقه مندی ها ()