دکوراسیون لوکس طرفداران خاص خود را دارد و اقشار خاصی تمایل به طراحی دکوراسیون لوکس اداری، مسکونی و غیره می باشند. در حال حاضر تنوع محصولات لاکچری و تزئینات دکوراتیو بسیار فراوان می باشد که در نتیجۀ آن می توان جدیدترین متدهای طراحی دکوراسیون لوکس مدرن را با حداقل هزینه اجرا نمود. توجه به میزان بودجۀ اختصاص داده شده می تواند به طراح و آرشیتکت ساختمان کمک کند که مناسب ترین طرح دکوراسیون مدرن را با بروز ترین تکنولوژی های پیاده سازی نمود.

اجرای دکوراسیون لوکس و مدرن

در حال حاضر شاهد اجرای انواع دکوراسیون لوکس و مدرن در منطقه های مختلف تهران و سایر شهرستان ها می باشیم. امروزه بیشتر افراد ترجیح می دهند از اِلمان های دکوراسیون لوکس برای تزئین دکوراسیون داخلی استفاده نمایند و از جدیدترین تجهیزات مدرن برای سبک دکوراسیون کلاسیک و مدرن استفاده نمایند. فاکتورهای مختلفی در طراحی دکوراسیون لوکس مؤثر می باشد که نظر صاحب ملک، نوع ملک و بودجۀ اختصاص داده شده دارد. سبک های مختلف طراحی دکوراسیون مدرن و لاکچری را می توان از طرح و نقشه های مختلف بدست آورد، ضمن آنکه می تواند در عین ساده بودن زیبا، لوکس و مدرن نشان داده شود.

متناسب با سلایق مختلف می توان با توجه به تمکن مالی، اجرای دکوراسیون سلطنتی لوکس را انجام داد و متناسب با شرایط مالی متوسط، اجرای دکوراسیون ساده لوکس را از طریق شرکت طراحی دکوراسیون هیرادانا  پیاده سازی نمود. توجه به رنگ و لعاب محیط، نوع کاربری ساختمان و سبک دکوراسیون مورد پسند صاحب ملک می تواند طراحان را در انتخاب و پیاده سازی بهترین دکوراسیون داخلی با مناسب ترین هزینه راهنمائی کند.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا دارای چندین پروژه های تمام شده طراحی دکوراسیون لوکس، نمای ساختمان، بازسازی ساختمان و غیره می باشد که در طول اجرای پروژه های طراحی دکوراسیون از بروز ترین متریال و تجهیزات ساختمانی استفاده نموده است.

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

 شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد 2            شماره تماس : 44274146 - 44890732

ایمیلinfo@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30        شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

فکس :  44274146-021 

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 780
نمایش همه
علاقه مندی ها ()