اهمیت طراحی نما

هنگامی که از یک خیابان یا کوچه عبور می‌کنیم اولین تصویری که از یک خانه در ذهن ما ایجاد می‌شود متاثر از طراحی نما و شکل ظاهری ساختمان است. وقتی خانه‌ای قدیمی با نمای سنگ مرمر می‌بینیم ناخودآگاه داخل خانه را تصور می‌کنیم و به این فکر می‌کنیم که عمر این بنا چند سال است. یا وقتی از کنار یک ساختمان لوکس با نمایی کاملا مدرن رد می‌شویم می‌توانیم حدس بزنیم که داخل آن ساختمان چه خبر است. اهمیت نمای بیرونی ساختمان دقیقا از همین‌جا مشخص می‌شود؛ چرا که یک نمای چشم‌نواز و زیبا عاملی است که می‌تواند بر قیمت ساختمان اثرگذار باشد.

چرا طراحی نما مهم است؟

اولین دلیل اهمیت طراحی نما ساختمان قیمت ملک است. طراحی نما تا حد زیادی موجب افزایش تقاضا برای خرید ملک می‌شود و همین امر است که می‌تواند بر قیمت تاثیر بگذارد. زیبایی نمای خارجی ساختمان ممکن است هر خریداری را مجاب کند تا مبلغ بیشتری برای خرید آن ملک بپردازد.

اهمیت نمای ساختمان

در اهمیت نمای بیرونی ساختمان می‌توان به این موضوع اشاره کرد که ظاهر ساختمان تا چه میزان در جلوه‌ی محیط  پیرامونش اثرگذار است. نقش نمای ساختمان‌ها در زیباسازی چهره‌ی شهری غیرقابل انکار است. شهری با برج‌های بلند و یک شکل را در نظر بگیرید که همگی آن‌قدر شبیه هم هستند که گاه ممکن است آن‌ها را با هم اشتباه بگیریم. از سویی دیگر به شهری فکر کنید که خانه‌های آن نماهایی زیبا و متفاوت دارند و صرفا تکراری و کپی‌کاری نیستند. خیابان‌های کدام شهر زیباتر است؟

اما شاید اصولا این مورد را فراموش می‌کنیم که طراحی نما تا چه حد می‌تواند به استحکام ساختمان هم کمک کند. مصالح به کار رفته شده در نمای ساختمان و طراحیِ اصولی مواردی هستند که عمر ساختمان را تضمین می‌کنند. باد و باران و نور و رطوبت و دما عواملی طبیعی هستند که ممکن است ساختمان را با آسیب مواجه کنند و در طراحی نما باید به این مسائل دقت شود.برای  سفارش طراحی نمای مدرن به سایت شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا مراجعه کنید.

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

 شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد 2            شماره تماس : 44274146 - 44890732

ایمیل info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30   شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

فکس :  44274146-021 

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 761
نمایش همه
علاقه مندی ها ()