انواع میلگرد (1)

انواع میلگرد را می‌توان از چند منظر مورد بررسی قرار داد. یکی از این دسته‌بندی‌ها با توجه به جنس و روش ساخت صورت می‌گیرد. از این منظر آرماتور‌های موجود در بازار را می‌توان این‌گونه دسته‌بندی کرد: فولاد کربنی، فایبرگلاس (شیشه‌ای)، گالوانیزه، فولاد استنلس (ضد زنگ)، روکش اپوکسی و اروپایی. در ادامه به اختصار در مورد هر یک از این انواع و مزایا و معایب بارز آن‌ها صحبت می‌کنیم. برای خرید میلگرد به سایت مراجعه کنید.

میلگرد چیست؟

انواع میلگرد با توجه به جنس و روش ساخت (بخش اول)

  • فولاد کربن: این نوع که نام دیگر آن میلگرد سیاه است پرکاربردترین نوع می‌باشد. بزرگ‌ترین نقطه ضعف آن زنگ زدن و خوردگی است. زنگ زدن موجب ترک خوردن و شکستن بتن اطراف آن می‌شود و در نتیجه عمر بتن را کاهش می‌دهد. در آب و هوای مرطوب می‌توان از انواع دیگری استفاده کرد. اما با توجه به مقاومت کششی بالای آن، یکی از بهترین انواع به حساب می‌آید.
  • فایبرگلاس: فایبرگلاس ترکیبی مشابه فیبر کربن است و در نتیجه نمی‌توان آن را خم کرد. از سویی دیگر در برابر زنگ زدگی مقاوم است و انتخابی بسیار عالی برای تقویت بتن به شمار می‌رود. اما قیمت بالای این محصول گاه موجب می‌شود که افراد از نوع دیگری استفاده کنند. در مقایسه با آرماتور اپوکسی، این نوع قیمتی ده برابر بیشتر دارد. اما با توجه به این‌که این فایبرگلاس بسیار سبک و کم‌وزن است به لحاظ طولی تنها قیمتی دوبرابر روکش اپوکسی در یک متراژ مشخص دارد. برای خرید میلگرد آج دار از طریق لینک اقدام نمایید.
  • اپوکسی: این نوع در حقیقت همان نوع سیاه یا فولاد کربنی است که روکشی از جنس اپوکسی دارد. از این رو استحکام این دو نوع در یک سطح است اما میلگرد اپوکسی چیزی مابین 70 تا 1700 برابر بیشتر در برابر زنگ زدگی مقاوم است. این روکش بسیار ظریف و نازک است. هرچه میزان آسیبی که به این روکش وارد می‌شود بیشتر باشد، به همان میزان مقاومت در برابر زنگ زدگی نیز کم می‌شود. سایت بازرگانی آهن میران با فروش محصولات باکیفیت و ارزان در خدمت شماست.
  • ایمیل: info@miranahan.com

    تلفن همراه: 09121081057

    تلفن تماس: 02166670609 - 02166674482 - 02166674483

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 854
نمایش همه
علاقه مندی ها ()