پارکت یکی از انواع محصولات کفپوش است که در جهت پوشش کف ساختمان به کار برده می شود. پارکت به دلیل نوع طراحی که به ماهیت چوب درختان دارد، علاقه مندان زیادی پیدا کرده است و فضای دکوراسیون را به طور کلی متحول می سازد. امروزه خرید و فروش پارکت نسبت به اکثر کفپوش های دیگر افزایش یافته است و این مسئله تولید کنندگان را ترغیب به ساخت انواع پارکت ضد آب و مقاوم ساخته است که دوام و طول عمر بیشتری نسبت به پارکت های چوبی داشته باشند.

خرید پارکت لمینت آرتا

تنوع طرح و رنگ بندی پارکت های لمینت بسیار متعدد می باشد که به نحوی موجب انتخاب بهتر مشتریان می گردد. در بازار انواع پارکت های لمینت برند ایرانی و خارجی عرضه می شود که رنگ بندی و طرح خاص خود را شامل می باشند. امروزه خرید پارکت لمینت آرتا به عنوان یکی از برندهای معتبر پارکت لمینت مورد استقبال خیلی از مردم قرار گرفته است که جوابگوی نیاز مشتریان می باشد. انتخاب پارکت لمینت و هر نوع کفپوش دیگری نیاز به بررسی تمام جوانب محل نصب پارکت و همچنین نوع کفپوش دارد که در نهایت بهترین پارکت با قیمت ارزان و کیفیت عالی خریداری شود که تناسب و هماهنگی زیادی با ترکیب رنگی دکوراسیون داخلی داشته باشد.

امروزه خرید پارکت لمینت مدرن و کلاسیک مانند خرید پارکت آرتا در دو دسته بندی کلی صورت می گیرد که بر اساس سبک دکوراسیون داخلی طراحی شده اند و به نحوی انتخاب و خرید پارکت را برای مشتریان بیش از پیش سهل نموده است.

خرید کفپوش پارکت لمینت که نسبت به آب، ضربه، خط و خش، ساییدگی و میزان فشار وارده مقاومت بالایی داشته باشد و در عین حال لاکچری و مدرن به نظر آید، بهترین گزینه محسوب می شود.

فروشگاه اینترنتی مای دکوری با کادر فروش با تجربه، با راه اندازی سایت فروشگاهی، امکان خرید اینترنتی انواع پارکت را برای مشتریان فراهم نموده است.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 694
نمایش همه
علاقه مندی ها ()