موکت یکی از محصولات دکوراسیون داخلی است که برای پوشش کف به کار برده می شود. فروش موکت نسبت به فرش مورد استقبال اکثر افراد قرار گرفته شد چون قیمت موکت ارزان بوده و همچنین پوشش کامل سطح کف می گردد. به دلیل افزایش علاقه مندان به خرید موکت، با گذشت زمان بر تنوع طرح و کیفیت موکت ها افزوده شد و از ماشین آلات پیشرفته برای تولید انواع موکت استفاده شد.

خرید موکت ظریف مصور

موکت ظریف مصور به عنوان یکی از برترین برندهای با کیفیت در ایران فعالیت خود را آغاز نمود که در نتیجۀ آن انواع موکت نمدی و موکت تافتینگ تولید شد که دارای طول عمر بالا و حس لطافت و نرمی خاص می باشند. لازم به ذکر است که هر چه میزان ضخامت موکت بیشتر باشد، میزان پرز موکت نیز بیشتر خواهد بود که باعث نرمی و راحتی هر چه بیشتر موکت می شود. بنابراین زمان خرید موکت، بهتر ضخامت موکت را در نظر داشته باشید. در ضمن قیمت خرید موکت پرز بلند نسبت به دیگر موکت ها بیشتر می باشد.

در حال حاضر تنوع محصولات موکت افزایش یافته است و باعث کاهش قیمت خرید موکت در رنگ بندی های مختلف شده است. با خرید موکت شیک و مدرن می توانید نمای دکوراسیون داخلی را بهبود ببخشید و زیبایی خاصی به فضای داخلی ببخشید. برای خرید موکت پالاز به سایت مراجعه کنید.

از مزایای تنوع طرح موکت، می توان به کاربرد موکت برای کاربردهای مسکونی و محیط های تجاری و اداری اشاره نمود. همچنین از برخی طرح های موکت برای تزئین فضای سبز و پارکت های شادی استفاده می شود که امکان استفاده از محیط را بهتر از گذشته نموده اند. خرید و فروش موکت ظریف مصور و پالاز در ایران نسبت به برندهای خارجی بیشتر می باشد. فروشگاه اینترنتی مای دکوری به عنوان یکی از فروشگاه های بزرگ در حوزۀ فروش انواع موکت در ایران فعالیت می کند.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 681
نمایش همه
علاقه مندی ها ()