اتوبار از جمله خدمات شرکت های حمل و نقل می باشد که به عموم مردم خدمات رسانی می کنند. با افزایش ساخت و ساز، صنعت حمل و نقل کمی با مشکل روبرو شده است که نیاز به افراد با تجربه و آموزش دیده دارد که نیاز است از مراکز ارائه دهندۀ خدمات اتوبار کمک گرفته شود. در حال حاضر شرکت های اتوبار و حمل و نقل متعددی در سراسر کشور در حال فعالیت می باشند که با أخذ مجوز از سوی اتحادیۀ باربری کشور قادر به ارائه خدمات اتوبار به مالکان، مستأجران و شرکت های مختلف می باشند.

با دریافت خدمات از شرکت های حمل و نقل و اتوبار دیگر نیاز نیست نگران دغدغه های اسباب کشی بود و به راحتی می توان در مدت زمان کوتاهی امور حمل و نقل را با حداقل هزینه انجام داد و با تضمین 100% سلامت و امنیت اثاثیه را جابجا نمود. مراکز اتوبار و باربری با استخدام پرسنل با تجربه و آموزش دیده همواره در تلاش می باشند که میزان کیفیت ارائه خدمات شرکت حمل و نقل خود را با جدیدترین تجهیزات، بروز نگه دارند.

از جمله خدمات عمدۀ شرکت های حمل و نقل و اتوبار می توان به تضمین حمل بار و اثاثیه در هر نقطه ای از شهر تهران و شهرستان ها، ارائه قیمت های منصفانه و مناسب مطابق با نرخ اتحادیه باربری و حمل و نقل، حمل و نقل لوازم و اسباب اثاثیه با مناسب ترین ماشین آلات باربری چون خاور، وانت، کامیونت، نیسان و غیره، استفاده از کارگران و رانندگان مجرب، آموزش دیده و خوش برخورد، برخورداری از بیمه نامه و بسته بندی حرفه ای با استفاده از لوازم با کیفیت اشاره نمود. برای درخواست خدمات اسباب کشی به سایت مراجعه کنید.

شرکت اتوبار آزادی دارای کارنامه درخشان چندین ساله در حوزۀ خدمات رسانی اتوبار و باربری به شهروندان تهرانی می باشد و تا کنون توانسته جایگاه مناسبی را در میان رقبای تجاری خود کسب کند.

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 873
نمایش همه
علاقه مندی ها ()