باربری از خدمات اصلی شرکت های خدمات باربری است که مطابق با قوانین اتحادیه اصناف حمل و نقل فعالیت خود را به مشتریان ارائه می دهند. ضمن آنکه از اتحادیۀ باربری، مجوز رسمی امور باربری و اتوبار را دریافت می کنند تا بتوانند به صورت قانونی فعالیت خود را آغاز نمایند. شرکت باربری متعددی در استان تهران فعالیت می کنند که با استخدام کارگران و رانندگان حرفه ای قادر به ارائه خدمات اتوبار و حمل و نقل درون شهری و برون شهری می باشند.

برای دریافت خدمات باربری از مراکز باربری و حمل و نقل نیاز است که سابقۀ شرکت و داشتن مجوز رسمی از اتحادیۀ مربوطه توجه شود و سپس از خدمات حمل و نقل شرکت استفاده نمائید. لازم به ذکر است که شرکت های باربری مطمئن به مشتریان خود بابت انجام امور اسباب کشی، بیمه نامه داده می شود تا مشتریان با اطمینان از خدمات شرکت حمل بار استفاده نماید.

با گذشت زمان بر تنوع خدماتی که چنین شرکت هایی به مشتریان ارائه می دهند، افزوده شده است تا سطح کیفیت خدمات رسانی حمل و نقل را ارتقاء ببخشند. بسته بندی اسباب و اثاثیه، حمل بار، ارائه بیمه نامه، استفاده از ماشین حمل و نقل جادار مثل کامیون، وانت، خاور، نیسان و غیره، استفاده از کارگران و رانندگان با تجربه، دریافت هزینۀ باربری مطابق با استانداردهای اتحادیۀ حمل و نقل و ... از جمله خدمات سرویس دهی شرکت های باربری می باشد که به مشتریان خود ارائه می دهند. برای اطلاع از هزینه باربری شهری به سایت مراجعه کنید.

حمل و نقل راحت و ایمن، استفاده از کارتن های حجیم و مستحکم برای بسته بندی لوازم، امکان جابجایی اسباب و لوازم در اندازه های حجیم و بزرگ و در اختیار قرار دادن خودروهای فضادار به عنوان اهداف اصلی شرکت های حمل و نقل محسوب می شود.

شرکت اتوبار آزادی با سال ها تجربه خدمات دهی حمل و نقل در استان تهران، با تضمین 100 درصد سلامت، امور باربری را با کارگران متخصص انجام می دهد.

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 948
نمایش همه
علاقه مندی ها ()